Az augusztusban bejelentett Fuel munkálatai csendesen, de jól haladnak, ugyanis a kiadó Codemasters ma kijelentette, hogy még idén májusban kocsiba ülhetünk, hogy meghódítsuk az előttünk álló hatalmas területet! A francia Asobo Studios emberei nem kis fába vágták a fejszéjüket, hiszen egy olyan versenyzős játékot készítenek, amiben 13.000 négyzetkilométernyi (!) terület áll előttünk. Ez B.A.Z. megye kétszeresének, vagy ha úgy jobban tetszik, 1.575.757 focipályának megfelelő területű versenypálya, ahol változatos, és nem ritkán veszélyes időjárási jelenségek nehezítik a küzdelmünket, így ne lepődjünk meg, ha egy „enyhe” hurrikán vagy homokvihar ledönt majd minket a motorunkról.
Májusban jön a Fuel
Kicsivel több mint két hónap múlva fog megjelenni az Asobo Studios legújabb játéka, a Fuel, amiben eddig nem látott méretű játéktér tárul elénk.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Fuel megjelenés:
2009. június 05.
Fuel gépigény:
CPU: 3000 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 6 GB
Egyrészt ekkora területet nem lehet maluálisan "legyártani" (szerintem legalábbis képtelenség), szóval marad a random generálás, amivel az a gond, hogy sokkal kevésbé fantáziadús területeket hoz létre, ellenben sokkal nagybb az esélye, hogy valami hibát beletesz. Valamint ekkora területnél óhatatlanul szembe fog tűnni a textúrák ismétlődése, hacsak nem akarják egy nyolc rétegű BR lemezen kiadni a játékot.