Tomasz Gop, a The Witcher 2: Assassins of Kings korábbi producere mutatja be legújabb üdvöskéjét, a Geralt kalandjait elmesélő játékhoz hasonlóan hard-fantasy akció-RPG Lords of the Fallent néhány játékmenetbeli betekintés keretében.
Gop elmondása szerint a klasszikus RPG-kel ellentétben ők elsősorban az akcióra koncentráltak, de ez persze nem jelenti azt, hogy a történet csak egy lényegtelen háttérelem, aminek egyetlen célja az akcióorgia keretbe foglalása. Az összecsapások az elején nehezek lesznek, míg fel nem fejlődünk Superman szintjére (azért reméljük, hogy nem lesz drasztikusan könnyebb a játék a végén, mint az elején). Fegyvereink és varázslataink mellett a környezetet is segítségül hívhatjuk, például verembe csalhatjuk ellenfeleinket, igaz, így búcsút inthetünk a lootnak. Ami a kasztokat illeti, sok nem lesz belőlük, egész pontosan három archetípus közül választhatjuk ki a nekünk tetszőt (rogue, warrior, cleric), ám azokat igen aprólékosan testre szabhatjuk.
Összességében egész korrekt játéknak tűnik a Lords of the Fallen, ami talán még kellemes meglepetést is okozhat az októberi mezőnyben, amikor megjelenik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
Lehet öred vagyok de a hardcore rpg szó összetételről nekem egy baldur's gate féle kattintgatás vagy a gotchic-os szenvedés jut eszembe.