Az újonnan alakult, ugyanakkor számos veteránt a köreiben tudó Eclipse Glow Games debütáló alkotása az akciójátékok, pontosabban a hack & slash-ek tortájából kíván magának kivágni egy szeletet, méghozzá a szebb napokat is látott modernkori London és az Artúr-mondakör segítségével. Egy fejlesztői kérdezz-felelek során több fontos információ is kiderült a játékról, amelyet már most úgy neveznek, hogy az Elden Ring és a Stellar Blade találkozása, persze nem kevés Devil May Cry (abból is inkább a 2012-es DMC) hangulattal megfűszerezve.
Nézzük a legfontosabbakat! A Tides of Annihilation Unreal Engine 5-ben készül, úgyhogy a látványra biztosan nem lesz panasz. A teljes hossza 30+ órát ölel fel, a harc pedig inkább a pörgősebb Devil May Cry-játékokat idézi, mintsem a soulslike címeket vagy akár a Stellar Blade-et. Négy fegyverünk lehet, amik mind különböző játékstílusokat hoznak magukkal, az RPG-elemeket pedig nem viszik túlzásba, vagyis ez nem egy hardcore-szerepjáték lesz – szintlépésre és képességfára persze ettől függetlenül számíthatunk. A nehézségi szintet magunk választhatjuk ki, azonban némelyik bossfight (több mint 30 lesz benne!) igencsak izzasztó lehet még legkönnyebb fokozaton is. Elsősorban a nyugati közönséget célozzák meg vele, amihez igazodik az is, hogy a setting a posztapokaliptikus London és a történet az Artúr-mondakör és a Kerekasztal lovagjai körül bonyolódik. A játék nemrég lépett a fejlesztés béta-fázisába, a megjelenés pedig 2026-ban esedékes.
Borítókép forrása: Epic Games