A Huawei bejelentette, hogy az FC Barcelona sztárfocistája, Lionel Messi lett a cég új márkanagykövete. Messi éppen a Bajnokok Ligája negyeddöntőre készülődik csapatával, egyúttal pedig a Primera Divisionben foglalt első helyet is őrzik.

A kapcsolat a gyártó szerint azért ideális, mert ahogy a világ egyik legjobb futballistájának szenvedélye milliókat ösztönöz arra világszerte, hogy kiváló teljesítményre törekedjenek, a Huawei is ugyanígy innovációival motiválja az embereket. Reméljük, ez nem jelenti azt, hogy Messi mostantól a labda helyett a telefonjára fog figyelni a meccseken...

Persze, nem ez az első ilyen partneri kapcsolat, amit a Huawei megvalósított. Az elmúlt években a Huawei számos csapatba fektetett be, mint például az Américaba, a Santa Fe-be, a Sporting Cristalba, az Arsenalba, az Atlético de Madridba és az AC Milanba -- hiába, a sport jó reklám.

“Harcolnod kell azért, hogy elérd az álmaidat. Áldozatot kell hoznod, mindent bele kell adnod, és mindig arra kell gondolnod, hogy eléred a csúcsot. Az a nap, amikor úgy gondolod, hogy már nincs továbblépés, az egy szomorú nap minden játékos számára.” -- nyilatkozta Messi.

És hogy ez nekünk, gamereknek miért érdekes?

Nos elsősorban azért, mert a foci a videojátékokra is nagy hatással van, a FIFA a jelenlegi egyik legnépszerűbb sorozat, az ilyen lépésektől pedig már csak egy lépés, hogy a nagy techgyártók a játékokba is befektessenek. Huawei-DLC a FIFA 17-ben, valaki?