Ritka, mikor egy fejlesztőcsapat létszáma állandó tud maradni évről évre és projektről projektre: megszokott taktika, hogy egy új ötlet kidolgozását egy kisebb, egymással szorosabb kapcsolatot tartó csapat kezdi meg, majd mikor már megvan az alapötlet, nagy számú dolgozót vesznek fel, hogy beinduljon a lényegi munka, amikor pedig elkészült a nagy mű, jön a leépítés, kezdve az egészet elölről. Ezt sokszor láttuk már, így nem élhetjük meg tragédiaként, hogy az Eidos Montreal létszáma 27 fővel csökkent. 

A hivatalos közleményben az áll, hogy ez szükséges lépés volt ahhoz, hogy a stúdió jelenlegi és jövőbeni terveikhez megfelelő felállással rendelkezzenek. Természetesen a vezetőség igyekszik gondoskodni mindegyik érintett fejlesztőről, s ezt úgy próbálják megoldani, hogy más cégnél kínálnak munkát, illetve a térség stúdióinak részvételével egy állásbörzét tartanak. Az nem derült ki, hogy milyen pozícióból távozott a 27 fő.

Az Eidos Montreal legutóbbi játéka a Thief-sorozat régóta készülő, tiszta lappal nyitó negyedik része volt, mely PC, Xbox One, PS4, Xbox 360 és PS3 platformra február 28-án jelent meg. Teszt a márciusi PC Guruban.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!