- Leállt a Hellraid fejlesztése!
- A játék nem volt elég jó
- A csapat visszaült a tervezőasztalhoz
A Hellraid, kódnevén Project Hell 2012-ben bukkant fel, mégpedig egy belső készítésű modból teljes értékű programmá emelkedett projektként, sőt a csapat annyira komolyan gondolta a belső nézetes fantasykaszabolást, hogy két évvel a bejelentés után alaposan kibővítette azt, hogy egy még teljesebb élményt adjanak a leendő játékosok kezébe -- időközben azonban a munkálatok félresiklottak.
A csapat a hivatalos oldalon jelentette be: az elmúlt hónapokban elvégzett vizsgálatok után arra jutottak, hogy a Hellraid a jelenlegi állapotában nem felel meg az elvárásaiknak, így a munkálatokat leállították és visszatértek a tervezőasztalhoz, míg a felszabadult erőforrásokat a Dying Light-franchise további bővítésére fogják felhasználni.
Hogy mi lesz a Hellraid sorsa, azt ezen a ponton nehéz megmondani, de úgy tűnik, hogy a csapat nem mondott le teljesen az ötletről.
imádtam régen a might and magic hasonló játékát is, persze nem ugyan az a fejlesztő de a játék stílus igen... rohadt jó belsőnézetből kaszabolni, ha nem hardcore gameről van szó, csak 1 sztori orientált látványos könnyed kissé fejlődős gammát kaptunk volna akkor jó lett volna.http://www.pcguru.hu/layout/smiley/lam.gif
imádtam régen a might and magic hasonló játékát is, persze nem ugyan az a fejlesztő de a játék stílus igen... rohadt jó belsőnézetből kaszabolni, ha nem hardcore gameről van szó, csak 1 sztori orientált látványos könnyed kissé fejlődős gammát kaptunk volna akkor jó lett volna.http://www.pcguru.hu/layout/smiley/lam.gif
imádtam régen a might and magic hasonló játékát is, persze nem ugyan az a fejlesztő de a játék stílus igen... rohadt jó belsőnézetből kaszabolni, ha nem hardcore gameről van szó, csak 1 sztori orientált látványos könnyed kissé fejlődős gammát kaptunk volna akkor jó lett volna.http://www.pcguru.hu/layout/smiley/lam.gif