Az Ubisoft hivatalos körökben közzétette az idei év végére tervezett felhozatalát. Ennek egyik vonatkozását már NightBagoly kolléga hírében olvashattátok a Brothers in Arms harmadik része az inkább teszteljük, mint kiadjuk bugosan amúgy egészséges és dicséretes szemléletnek köszönhetően masírozott át a jövő évre. (Mondhatnánk: a pokol országútja is jószándékkal van kikövezve...).
Nos, a másik keserű pirula, amelyet a franciák most ledugnak a torkunkon, és amelynek e hírt szenteltem: az Assassins Creed csak PS3-ra és X360-ra jelenik meg az előre tervezett november eleji időpontban, a PC-s verzióra jövő évig kell várnunk, tehát ugyanúgy, mint a BiA3 esetében, az Ubisoft idei pénzügyi évének utolsó negyedében, azaz 2008 januárja és márciusa között számíthatunk rá. Ennek oka úgy tűnik, nem holmi konzolos sandaság, pusztán nem sikerült a next-gen látványvilágot úgy adaptálni még PC-re, hogy a csillió konfigurációs lehetőség, az ezernyi hardverkombináció mind legalább megközelítően azonos minőségben tudja produkálni a játékot, olyan szinten, ahogy azt a készítők szeretnék. A srácok kaptak tehát pár hónapot, hogy miután a konzolos változat piacra került, minden erőforrást a PC-s portolás mögé állíthassanak. Nos, a pozitív végeredmény reményében jómagam nem bánom a dolgot, bár egyre kíváncsibb vagyok, mi PC-sek mivel fogunk játszani év végén...
Nos, a másik keserű pirula, amelyet a franciák most ledugnak a torkunkon, és amelynek e hírt szenteltem: az Assassins Creed csak PS3-ra és X360-ra jelenik meg az előre tervezett november eleji időpontban, a PC-s verzióra jövő évig kell várnunk, tehát ugyanúgy, mint a BiA3 esetében, az Ubisoft idei pénzügyi évének utolsó negyedében, azaz 2008 januárja és márciusa között számíthatunk rá. Ennek oka úgy tűnik, nem holmi konzolos sandaság, pusztán nem sikerült a next-gen látványvilágot úgy adaptálni még PC-re, hogy a csillió konfigurációs lehetőség, az ezernyi hardverkombináció mind legalább megközelítően azonos minőségben tudja produkálni a játékot, olyan szinten, ahogy azt a készítők szeretnék. A srácok kaptak tehát pár hónapot, hogy miután a konzolos változat piacra került, minden erőforrást a PC-s portolás mögé állíthassanak. Nos, a pozitív végeredmény reményében jómagam nem bánom a dolgot, bár egyre kíváncsibb vagyok, mi PC-sek mivel fogunk játszani év végén...
PS3-ra jön, sebaj. Haver csak odaenged majd, hogy tolhassam egy kicsit.
Lehet most az optimalizálás is kell,de szerintem ez kapóra jött,addig is hozza a manit a konzol.
A játékoknál nem vagyok igazán grafika megszállott,sokkal lényegesebb a hangulat,hogy érdekeljen a sztori,mert különben megette a fene az egészet hiába csillog villog.
Ui: És befejezni a vitát és a pc-sek meg várjanak már volt pár alkalmuk megszokni!
Azt meg soha nem értettem, miért verik magukat a konzolosok és örülnek nagyon, ha valamelyik cím exkluzív az ő platformjukra vagy PC-n nem jelenik meg, esetleg később jön...
vaskogreg, az egy dolog, hogy elvileg még optimalizálnak rajta, lehet ez szimplán valami (számomra érthetetlen) marketing fogás is, nem lenne meglepő az Ubitól. Abban meg csak reménykedek, hogy tényleg meglátszik majd rajta a több munka, de majd kiderül...
Nem baj, nem érdekes... Úgyse menne a jelenlegi gépemen, az tuti, úgyhogy legalább lesz időm fejleszteni .