Kétmillió eladott példánnyal a Resident Evil: Operation Raccoon City pénzügyi szempontból sikeresnek mondható, így a Capcom elégedett, a fejlesztők mosolya azonban már nem őszinte, hiszen a fejlesztési ciklus végén el kellett küldeniük a teljes munkaállomány negyedét, 18 embert.
Ebben persze semmi meglepő nincs, ugyanis egy munka végéhez közelítve több embert kell felvenni, hogy tartani lehessen a tempót, és még csak nem is olyan rettentő sok emberről van szó, esetünkben azonban mégis kissé tragikus a dolog, hiszen alaposan megcsappant a létszám, ráadásul egy független csapatról beszélünk, akik ép most kezdtek el dolgozni, vagy legalábbis tervezni egy új játékot, Strata Scavenger néven.
A felmondás után két dolgot tehetnek a dolgozók: elfogadják a végkielégítést, vagy 13 hétig maradnak, megtartva a betegbiztosítást, illetve az egyéb juttatásokat, s várnak, hogy a cég új munkát kapjon.
A többség a kivárás mellett döntött, ami akárcsak az önálló munkakeresés, rizikós lépés, hiszen nincs garancia arra, hogy záros határidőn belül új munkát kap a Slant Six, különösen annak fényében, hogy a legfrissebb játékukkal sem a kritikusok, sem pedig a rajongók nem voltak megelégedve. A Metacriticen 52 százalékon áll a játék, s Chris is csak 50-et tudott adni -- a videotesztünkből ki is derül, hogy miért.
Ebben persze semmi meglepő nincs, ugyanis egy munka végéhez közelítve több embert kell felvenni, hogy tartani lehessen a tempót, és még csak nem is olyan rettentő sok emberről van szó, esetünkben azonban mégis kissé tragikus a dolog, hiszen alaposan megcsappant a létszám, ráadásul egy független csapatról beszélünk, akik ép most kezdtek el dolgozni, vagy legalábbis tervezni egy új játékot, Strata Scavenger néven.
A felmondás után két dolgot tehetnek a dolgozók: elfogadják a végkielégítést, vagy 13 hétig maradnak, megtartva a betegbiztosítást, illetve az egyéb juttatásokat, s várnak, hogy a cég új munkát kapjon.
A többség a kivárás mellett döntött, ami akárcsak az önálló munkakeresés, rizikós lépés, hiszen nincs garancia arra, hogy záros határidőn belül új munkát kap a Slant Six, különösen annak fényében, hogy a legfrissebb játékukkal sem a kritikusok, sem pedig a rajongók nem voltak megelégedve. A Metacriticen 52 százalékon áll a játék, s Chris is csak 50-et tudott adni -- a videotesztünkből ki is derül, hogy miért.
Mikor megláttam, azt hittem az fog állni a hírben, hogy olyan annyira egy kupac lett ez a játék, és nem termelt bevételt, hogy ezért kellett leépíteni a csapatból, aztán nézem hogy sikeresnek mondható... Hát nem is tudom, nekem egyáltalán nem tetszik, főleg ahogy nézegettem a videóteszteket róla, meg a beszámolókat, mindenhol lehúzták, így aztán esély sincs rá, hogy esetleg rászánjam magam arra, hogy kipróbáljam, esetleg majd egy jelentős árzuhanás után elgondolkodom rajta, de addig semmiképp!