Kodzsima Hideó a japán játékfejlesztés egyik legelismertebb alakja, olyan zsenik mellett szokás egy szinten emlegetni, mint Mijamotó vagy Suda51. Nem csoda hát, hogy a játékipar csüng minden egyes szaván -- most például egy Twitter-üzenettel hívta fel magára a Silent Hill rajongók figyelmét.

"A Silent Hill játékok szűk, zárt környezetben játszódnak, így nagy hangsúlyt lehet fektetni a grafikai színvonalra. Nem kell sok ellenfél, és a mozgásuk sem feltétlenül gyors. Elég, ha a külcsín félelmetes. Számomra, aki folyton nyitott területeken játszódó akciójátékokat készítek, roppant vonzó egy ilyen játék. Mondjuk az új FOX Engine-nel megtámogatva."

Azt hiszem, ehhez kár bármit is hozzáfűzni. Ha van egy kis esze a Konaminak, akkor Kodzsimára bízza a sorozatot, mert az utóbbi időben igencsak rájárt a rúd a szellemvárosra. Bár a legutóbbi, Downpour című rész nem lett rossz, az eladások nem úgy alakultak, ahogy a kiadó várta, és emiatt a fejlesztőknek kellett fizetniük. A 2008-as Homecoming pedig az eddigi leggyengébb rész lett a sorozat történetében.