Kodzsima Hideo idén 45 éves, és 1986 óta játékfejlesztő. 1987 óta leginkább a Metal Gear-sorozaton dolgozik, amely azóta rengeteg géptípusra megjelent. Legutóbb boltokba került játéka, a 2008-as Metal Gear Solid 4 több mint 4,5 millió példányban kelt el, többek között ennek is köszönheti a Konami, hogy 195 millió dollár profittal zárta az évet, miközben más nagynevű játékkiadó cégek örülnek, ha nem volt veszteséges a tavalyi évük.
Az MGS 4, illetve maga a brand egyébként a Sony számára is igazi gyöngyszem, hiszen a tavalyi gyér PS3-as felhozatalban az MGS4 egyike volt azon kevés PS3-exkluzív címeknek, amely igazán sokat hozott a japán cég konyhájára.
A díjat azonban igazából a játékok minőségének művészeti értéke miatt kapja a japán fejlesztő. Ezt igazolja a Metal Gear Solid 4 kritikai sikere is: 31 díjat gyűjtött be összesen 12 külföldi magazintól, több helyen az év játéka is volt. Nem is tehetünk mást, mint Revolver Ocelothoz hasonlóan mi is tisztelgünk Kodzsima-szan tehetsége és díja előtt...
Az MGS 4, illetve maga a brand egyébként a Sony számára is igazi gyöngyszem, hiszen a tavalyi gyér PS3-as felhozatalban az MGS4 egyike volt azon kevés PS3-exkluzív címeknek, amely igazán sokat hozott a japán cég konyhájára.
A díjat azonban igazából a játékok minőségének művészeti értéke miatt kapja a japán fejlesztő. Ezt igazolja a Metal Gear Solid 4 kritikai sikere is: 31 díjat gyűjtött be összesen 12 külföldi magazintól, több helyen az év játéka is volt. Nem is tehetünk mást, mint Revolver Ocelothoz hasonlóan mi is tisztelgünk Kodzsima-szan tehetsége és díja előtt...
A Metal Gear Solid összes része minden játék felett áll. Ikon.
Nekem minden metal gear megvan a 4.részt kivéve.
Gratulálok.
Ennyi éve ezzel foglalkozni. Tyhű...