Az eredeti tervek szerint a Mass Effect-saga záró epizódjába csak januárban nyerhetünk betekintés egy szólista- és egy multiplayer demó formájában, a játék bétája azonban tegnap kiszivárgott néhány Xbox 360 felhasználó számára. A klienst csak azok a játékosok tölthették le, akik részt vesznek a konzol új kezelőfelületének tesztelésében, de ők sem élvezhették sokáig a játékot, hiszen a BioWare és a Microsoft gyorsan leszedte a programot és deaktiválta azt.
A megjelenés és a törlés között eltelt órák azonban elegendőnek bizonyultak ahhoz, hogy több játékos is leszedje a bétát és nekivesse magát a galaxis megmentésének. A kaland azonban erősen hiányos még, hiszen a hangok sok helyen hiányoznak, és a textúrákon, valamint a mozgásokon is van még mit dolgozni, a szivárgás tehát nem tükrözi a végleges játékot, arra viszont elég volt, hogy megtudjuk: három beállítási mód közül választhatunk a kampány elindításakor.
Az Action Mode -- a nevéből fakadóan -- az akcióra koncentrál, s a háttérbe szorítja a történetet, mégpedig annyira, hogy a játék helyettünk válaszol a beszélgetések során. A Story Mode ennek pont az ellentettje, így az harc könnyebb lesz, és nagyobb szerepet kap a történet. Az RPG Mode pedig ennek a kettőnek a kombinációja.
A BioWare a hivatalos közleményében nyomatékosan felhívta arra a figyelmet, hogy a kiszivárgott béta még távol áll a március elején megjelenő teljes játéktól, hiszen sok játékmenet-elemen még dolgozniuk kell.
A megjelenés és a törlés között eltelt órák azonban elegendőnek bizonyultak ahhoz, hogy több játékos is leszedje a bétát és nekivesse magát a galaxis megmentésének. A kaland azonban erősen hiányos még, hiszen a hangok sok helyen hiányoznak, és a textúrákon, valamint a mozgásokon is van még mit dolgozni, a szivárgás tehát nem tükrözi a végleges játékot, arra viszont elég volt, hogy megtudjuk: három beállítási mód közül választhatunk a kampány elindításakor.
Az Action Mode -- a nevéből fakadóan -- az akcióra koncentrál, s a háttérbe szorítja a történetet, mégpedig annyira, hogy a játék helyettünk válaszol a beszélgetések során. A Story Mode ennek pont az ellentettje, így az harc könnyebb lesz, és nagyobb szerepet kap a történet. Az RPG Mode pedig ennek a kettőnek a kombinációja.
A BioWare a hivatalos közleményében nyomatékosan felhívta arra a figyelmet, hogy a kiszivárgott béta még távol áll a március elején megjelenő teljes játéktól, hiszen sok játékmenet-elemen még dolgozniuk kell.
Egyébként megnéztem, és ez egy film tulajdonképpen. Csak gondolom lesz benne némi akció is. Ez szerintem nem baj. A probléma tényleg azzal van, hogy akcióRPG-nek indult és most inkább akciójáték felé hajlik. Vagyis inkább már interaktív film.
Remélem, egyszer a BioWare magára talál. Vagy feloszlik. Mielőbb. Hogy még szép emlékként éljen a játékostörténelemben.
Nem mert nem cáfolják és eléggé "lármás" a bioware fóruma is ez miatt.
Elvileg szóból ért a magyar ember, úgy hogy lassan írom: azért szóljuk le, mert egy RPG-ból egy kiherélt vacak akciójátékot csináltak. Egy olyan játékká silányult ahol gondolkodni sem kell már, mert az túl bonyolult!