A LinkedIn profilok gyakran árulnak el még be nem jelentett projekteket, és úgy néz ki, most is ez történt. A Ubisoft Reflections egyik művészeti vezetője, Joss Scouler önéletrajzában az alábbit írta:
"A Wii-re készített Driver befejezése után részt vettem a Driver: San Francisco végső munkálataiban, majd ráálltam egy új projektre, ami az Xbox 360 Kinectre készül és nagyon érdekesnek tűnik."
Sajnos Joss azóta megváltoztatta a profilját, így a fenti szöveg már nem olvasható. Mindenesetre érdekes lenne látni, mit kezd a casual perifériával egy olyan csapat, ami eddig kizárólag hardcore játékokat fejlesztett. A legutóbbi Driver ráadásul kifejezetten jó játék lett, a második rész óta először jár helyes úton a széria.
(A képek és az adatlap a Driver: San Franciscóból valók.)
"A Wii-re készített Driver befejezése után részt vettem a Driver: San Francisco végső munkálataiban, majd ráálltam egy új projektre, ami az Xbox 360 Kinectre készül és nagyon érdekesnek tűnik."
Sajnos Joss azóta megváltoztatta a profilját, így a fenti szöveg már nem olvasható. Mindenesetre érdekes lenne látni, mit kezd a casual perifériával egy olyan csapat, ami eddig kizárólag hardcore játékokat fejlesztett. A legutóbbi Driver ráadásul kifejezetten jó játék lett, a második rész óta először jár helyes úton a széria.
(A képek és az adatlap a Driver: San Franciscóból valók.)