Az év végén érkező folytatásában, mint azt nagyon jól tudjuk, a legelső Big Daddy képében rongyolunk át Rapture hullákkal tarkított folyosóin, ám egyelőre még nem tudjuk, mi célból, de az biztos, hogy fontos szerepet játszik új ellenségünk, a Big Sister, aki a világ számos pontjáról jó pár kislányt elrabolt már. Kalandjaink során ellátogatunk a város eddig ismeretlen helyszíneire, sőt még az óceánban is teszünk egy sétát, de ha ez nem volna elég, akkor a Digital Extremes készítette multiplayer szekcióban láthatjuk az egykor tündöklő metropolist teljes pompájában.
Kilenc perc Rapture-ban
Annak ellenére, hogy már szinte minden információt megtudtunk a BioShock 2-ről, sosem árt egy játékmenet-videó. Ezúttal kilenc percig ejtőzhetünk Rapture-ban.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
BioShock 2 megjelenés:
2010. február 09.
BioShock 2 gépigény:
CPU: 3000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 11 GB
Remélem, a 2K Marine érett a feladathoz, hogy megcsinálja a folytatást.
Csak kezdetben bonyolult mindent megérteni benne, de utána jöhet a zúzás. A boxon volt hozzá egy plussz pár plazmiddal, pl Sonic Boom, hát az valami óriási volt. A főboss-t is hanyattlökte és hozzám sem tudott érni, micsoda élmény. Vagy 4szer játszottam végig, pedig nem egy rövid játék. Ímádtam, szóval ezt csak rombolni tudják szerintem a 2. résszel, de ne legyen igazam. Én 70%ra tippelem a sikert.
vártam hogy mikor adja be az EVE-t de sajnos kimaradt, kíváncsi leszek vajon azt hogy oldják meg.
S ahogy látom, több az ellenfél, tehát a BigDaddy képességeihez lesznek igazítva az ellenségeink. Emellett pedig ne feledjük, hogy egy prototípusról van szó, annak minden előnyével (önálló gondolkodás, adamhasználat), és hátrányával, tehát gondolom, könnyebben le lehet győzni majd minket, mint az első részben kinyírt táposabb változatokat.
Sok játékban kételkedek, sokban csalódtam is már, de ebben valahogy nem tudok nem bízni, nagyon megnyerő, látszik, hogy igyekeztek tovább gondolni az 1. részt, s vittek bele egy jó nagy csavart is (bár SZVSZ talán nem kellett volna lelőni e poént előre, úgy nagyobbat ütne ).
(Amúgy a címben említett Rapture ragozása biztos úgy van? Tényleg nem akarok megint kötekedni, de nem "Rapture-ben" a helyes? Persze biztos mindjárt jön ]{redenc (shields up) és felvilágosít, hogy mekkora hülye vagyok, mert a vacsutu nyelvjárás szerint így kell ezt, meg különben is! xD Just kidding, tényleg csak tudni szeretném, hogy ez helyes e így )
Egyvalamit nem tudok: Az első részben mindig olyan monoton, kopogó hangja volt a Big Daddy csizmáinak, néha kifejezetten idegesített.
Remélem, a B2-ben nem végig ezt a hangot fogjuk hallani, amikor a behemóttal lépdelünk.
Bevallom én annak is örülnék ha az első résznek adnának pár nagyobbacska pályát néhány küldetéssel megdobva.
Ez a második rész nekem eddig nem nagyon jön be. Már alapból az sem tetszik, hogy egy Big Daddy bőrébe kell bújni(aki ráadásul az első volt, na ez csapta ki nálam a biztosítékot...) meg aztán elég sok logikai bukfenc is van benne.
Félő, hogy az ADAM szerzés újításán kívül nem sok újdonság fog várni engem.
Sokkal, de sokkal jobban tetszett az amikor egy ember bőrébe bújtunk és magunkra maradva kellett életben maradni.
Remélem ennél több fegyvert kapunk. Ja és új plasmidok is jöhetnének.
És nagyon remélem, hogy újra lesznek naplók(főleg Andrew Ryanesek).
Aztán örülnék neki, ha jó nehéz lenne a játék és nem lenne a végletekig leegyszerűsítve.
Ami viszont már most jó az a grafika.
Egy kis angol nyelvű olvasnivaló:
http://bioshock.wikia.com/wiki/Bridgette_Tenenbaum