Annak idején ugyebár többek között Bill Roper, David Brevik, és a két Schafer fivér lépett ki a diablós bandából, és alapította meg a szépreményű, ám keserves sorsú Flagship Studiost. A közel egy éve feloszlott team tagjai jelenleg vagy 6-8 különféle alakulatnál hegesztenek, közülük Bill Ropert,ahogy arról szintén beszámoltunk, felbérelte a Cryptic Studios, hogy vezesse a Champions Online munkálatait.
A múlt hét elején egykori kollégájára, a Blizzard North egyik alapítójára, a két Diablo főtervezőjére és programozójára, Dave Brevikre csapott le a Gazillion Entertainment kiadó, és kinevezte őt a Gargantuan stúdió igazgatójává — ez a csapat készíti a Marvel Universe MMORPG-t.
Ez ugye több dolog miatt is pikáns. Egyrészt nemcsak ugyanarról a műfajról van szó, de még a téma is ugyanaz: szuperhősös-verekedős akcióról, másrészt a Marvel Universe-t eredetileg a Cryptic fejlesztette, ám az akkori kiadó, a Microsoft 2008 februárjában elkaszálta a projektet. Miután a Cryptic nem akarta veszni hagyni a befektetett melót, a már meglévő anyagokból nekiállt egy új univerzum megalkotásának, ez lett végül a Champions Online, míg a Gazillion idén márciusban tíz éves szerződést kötve a Marvellel megvásárolta a licencet, és elkezdte elölről a cím hegesztését. (Bővebben minderről a kapcsolódó hírekben!)
Az IncGamers oldal meginterjúvolta Bill Ropert, aki elmondta: tizenkét éves barátságukat ez természetesen nem rendíti meg, és nagyon örül, hogy volt kollégája ismét egy játék készítésében vesz részt, hiszen ehhez ért igazán, és ez teszi őt boldoggá. Arra a kérdésre, hogy miként vélekedik a két hasonló cím közti versenyről, így válaszolt: „David a projektje legelején tart, mi pedig szeptember elsején indulunk, szóval szerintem addigra, mikor együtt leszünk a piacon, a dolgok már elég jól ki fognak alakulni.” Arról pedig, hogy egyáltalán van-e hely két ennyire egyforma játéknak az MMOG-szférában, így vélekedett: „A játékfejlesztésben mindannyiunkat egy remény éltet: hogy a játékosok száma világszerte folyamatosan nő, és mind képesek vagyunk olyan címeket készíteni, melyeket rajongók milliói élveznek.”
Ide kapcsolódó hír, hogy az Atari bejelentette: az USA-ban szeptember elsején, Európában 4-én megjelenő Champions Online-ra beindították az előrendelési akciókat. Minden elővásárló jogosultságot szerez az augusztus 17-én startoló nyílt bétára, ezen kívül a különféle terjesztők más-más bónuszokat kínálnak, játékbeli cuccokat, ajándék Cryptic-pontokat, a hivatalos szervernyitás előtti belépést, és hasonlókat.
A múlt hét elején egykori kollégájára, a Blizzard North egyik alapítójára, a két Diablo főtervezőjére és programozójára, Dave Brevikre csapott le a Gazillion Entertainment kiadó, és kinevezte őt a Gargantuan stúdió igazgatójává — ez a csapat készíti a Marvel Universe MMORPG-t.
Ez ugye több dolog miatt is pikáns. Egyrészt nemcsak ugyanarról a műfajról van szó, de még a téma is ugyanaz: szuperhősös-verekedős akcióról, másrészt a Marvel Universe-t eredetileg a Cryptic fejlesztette, ám az akkori kiadó, a Microsoft 2008 februárjában elkaszálta a projektet. Miután a Cryptic nem akarta veszni hagyni a befektetett melót, a már meglévő anyagokból nekiállt egy új univerzum megalkotásának, ez lett végül a Champions Online, míg a Gazillion idén márciusban tíz éves szerződést kötve a Marvellel megvásárolta a licencet, és elkezdte elölről a cím hegesztését. (Bővebben minderről a kapcsolódó hírekben!)
Az IncGamers oldal meginterjúvolta Bill Ropert, aki elmondta: tizenkét éves barátságukat ez természetesen nem rendíti meg, és nagyon örül, hogy volt kollégája ismét egy játék készítésében vesz részt, hiszen ehhez ért igazán, és ez teszi őt boldoggá. Arra a kérdésre, hogy miként vélekedik a két hasonló cím közti versenyről, így válaszolt: „David a projektje legelején tart, mi pedig szeptember elsején indulunk, szóval szerintem addigra, mikor együtt leszünk a piacon, a dolgok már elég jól ki fognak alakulni.” Arról pedig, hogy egyáltalán van-e hely két ennyire egyforma játéknak az MMOG-szférában, így vélekedett: „A játékfejlesztésben mindannyiunkat egy remény éltet: hogy a játékosok száma világszerte folyamatosan nő, és mind képesek vagyunk olyan címeket készíteni, melyeket rajongók milliói élveznek.”
Ide kapcsolódó hír, hogy az Atari bejelentette: az USA-ban szeptember elsején, Európában 4-én megjelenő Champions Online-ra beindították az előrendelési akciókat. Minden elővásárló jogosultságot szerez az augusztus 17-én startoló nyílt bétára, ezen kívül a különféle terjesztők más-más bónuszokat kínálnak, játékbeli cuccokat, ajándék Cryptic-pontokat, a hivatalos szervernyitás előtti belépést, és hasonlókat.
Ha végigolvasnád a hírt, tudhatnád, hogy már évekkel ezelőtt otthagyták a Blizzardot.
Én mondjuk egyik produktumnak sem leszek a célközönsége, mivel a mmorpgk eleve nem mozgatnak meg (jobbára), ráadásul így, hogy szuperhősös a téma, még kevésbé érdekel.
Mellesleg a Marvel az mégiscsak Marvel, szóval aki rajongója a képregényeiknek, az úgyis inkább abba fog belebuzdulni.
Szvsz mindkettő érdekes, bár a Champions engem jobban érdekel, minthogy az ottani hősök kötetlenebbek, míg Marvel szereplői azért jóval kötöttebbek a névből kifolyólag. Én szurkolok mindkét zseninek - mert azok.