Nincs is annál szívet melengetőbb érzés, mint amikor az ember tudja, hogy nem hagyják cserben a vásárlás után azok, akik az általa nyüstölt videojátékot összehozták. A World of Warcraft esetében eddig is tudtuk, hogy a fejlesztők stúdiójában nem áll meg az élet a kiadás után, amire remek példák a folyamatosan hömpölygő úgynevezett content patchek, melyek mindegyike számtalan új tartalommal tölti fel kedvenc MMORPG-nket.
Ezek a foltok a megjelenésükkor újra életet lehelnek a lecsendesedett világba, friss tartalmakkal töltve fel Azeroth, Outland, Pandaria, vagy most épp Draenor világát. Bár a 6.1-es tapasz csak pár hete érkezett, jó tudni, hogy már készülőben van a soron következő 6.2 is, melynek legfontosabb újdonságait mutatjuk most be nektek.
Új zóna: Tanaan Jungle inváziója
Megnyílik ez eddig szürke homályba burkolódzó Tanaan Jungle, amelyben tovább küzdhetnek a játékosok az Iron Horde seregeivel. A világ keleti részén található zónát csak úgy érhetjük majd el, hogy felhúzunk a helyőrségünkben egy hajógyárat, majd elindulunk a War Council című küldetéssorozaton. Tanaan telis-tele lesz napi küldetésekkel, amelyeken keresztül a hajógyárhoz gyűjthetünk majd készleteket és sok érdekes csecsebecsét. Az új területen persze jó néhány új küldetés, ritka szörny és kincs is található lesz, hasonlóan ahhoz, mint amikor először tettük be a lábunkat Draenor világába. Lent láthatjátok az új legendary gyűrűket, amiket az itt megjelenő új küldetéssorozat alkalmával szerezhettek meg (ez persze nem lesz egy gyors menet).
Upcoming PTR build will have incomplete Legendary ring tooltips; here are more complete ones. (DPS) pic.twitter.com/QYZaUBycQo
— WarcraftDevs (@WarcraftDevs) April 15, 2015
Új garrison lehetőség: érkezik a hajógyár és a tengeri küldetések
A 6.2-es patch egyik legnagyobb érdekessége az új garrison épület megjelenése lesz: ez a fent már említett hajógyár (shipyard), amit 3-as szintű helyőrséggel rendelkezők építhetnek csak fel. Itt értelemszerűen hajókat gyárthatunk le, amiket aztán különféle küldetésekre küldhetünk el, hasonlóan a follower-rendszerben tapasztalt módon.
Új dungeon nehézségi szint, timewalking dungeons
A hajógyár megjelenése mellett hasonlóan izgalmasnak ígérkezik az új dungeon nehézségi szint bevezetése is, ugyanis a 6.2 érkezésével már nem csak normal és heroic szinteken mehetünk neki az 5 fős katakombáknak, hanem mythicen is. A mythic dungeonöket hetente csak egyszer pucolhatjuk ki, melyek mélyén 680-as szintű tárgyak potyognak minden bossból, a végén található főellenfél pedig egy 700-as szintűt fog dobni.
Dungeon témában külön érdekesség, hogy hétvégenként lehetőségünk lesz "időutazós" partizásra is, aminek keretén belül visszarepülhetünk a múltba, és képességeink leskálázódása után újra kipucolhatunk régebbi dungeonöket is. Jelenleg a Burning Crusade és a Wrath of the Lich King dungeonöket finomítják a fejlesztők, s természetesen király loot is várja majd az eseményeken részt vevő játékosokat.
Új raid: Hellfire Citadel
De természetesen nem csak a casual játékosok, hanem a raiderek számára is érkeznek új tartalmak. Jön az új raid instance, a Hellfire Citadel, amelynek kapui mögött az Iron Horde legdurvább figuráival vehetik majd fel a harcot a nagyobb csapatba (10-25 fő) verődő, profi cuccban érkező játékosok. Összesen 13 főellenfél várja az odatévedt kalandorokat, köztük Kilrog Deadeye, az újraélesztett Mannoroth és Archimonde, valamint maga Gul’dan is.
- PC
Ezek csupán a főbb újdonságok 6.2-es patchben. Ezeken kívül hihetetlen mennyiségű tartalom érkezik még a World of Warcraftba: új battle petek, új legendary gyűrűk, follower-képességek, achievementek, na és persze class balance változásokra is számíthatunk. Hogy mikor? Nos, megjelenési dátum természetesen még nincs (mi júniusra saccoljuk), de amennyiben érdekel, hogy milyen adatokat bányásznak ki a lelkes adathalászok a folyamatosan frissülő bétaszerverekről, akkor látogassátok meg a wowhead oldalát, ahova ezekben a pillanatokban is töltik fel a friss adatokat.