A Red Faction: Guerilla alapsztorija ötven évvel az első rész történései után kezdődik.Hősünk ekkor utazik vissza az akkor már kolonizált Vörös Bolygó felszínére, ahol rebellisként küzdhetünk meg a minket elnyomó hatalmak ellen. A készítők egy teljes mértékben nyílt világot ígérnek, a Mars felszínének minden jellemzőjével és meglepetésével együtt.
Önmagunkat a Gears of Warban vagy például a Rainbow Six Vegasban megszokott szemszögből, hátulról láthatjuk, s e nézetnek egyik fontos összetevője a különböző tereptárgyak fedezékként történő használata, ami azok rombolhatósága miatt még inkább izgalmassá válik. Igen bizony, a tereptárgyak az eddigi részekhez hasonlóan szinte teljes mértékben szétzúzhatóak, de az új rész alatt dolgozó vasak hardverkapacitásának köszönhetően még inkább tökélyre fejlesztették ezt a lehetőséget. A magunk körül látható környezetet szinte a földdel - khm, a Marssal - tehetjük egyenlővé, de a visszamaradt romokat akár fegyverként is felhasználhatjuk az ellenfeleinkkel szemben. Mindezek mellett akár valamilyen járműre is pattanhatunk, hogy így vegyük fel a harcot az elnyomók ellen. A készítők természetesen nagy hangsúlyt fektetnek a többjátékos üzemmód megfelelő tálalására is.
Az eddig kiadott hivatalos képekről valóban visszaköszön a környezet nagy mértékű destrukciója, de véleményem szerint a grafikán ugyancsak van még mit csiszolni, hogy megüsse a manapság készült játékok színvonalát. A Red Faction: Guerilla-val PC mellett a Xbox 360 és Playstation 3 konzolokon is találkozhatunk a THQ 2009-es üzleti évében.
Önmagunkat a Gears of Warban vagy például a Rainbow Six Vegasban megszokott szemszögből, hátulról láthatjuk, s e nézetnek egyik fontos összetevője a különböző tereptárgyak fedezékként történő használata, ami azok rombolhatósága miatt még inkább izgalmassá válik. Igen bizony, a tereptárgyak az eddigi részekhez hasonlóan szinte teljes mértékben szétzúzhatóak, de az új rész alatt dolgozó vasak hardverkapacitásának köszönhetően még inkább tökélyre fejlesztették ezt a lehetőséget. A magunk körül látható környezetet szinte a földdel - khm, a Marssal - tehetjük egyenlővé, de a visszamaradt romokat akár fegyverként is felhasználhatjuk az ellenfeleinkkel szemben. Mindezek mellett akár valamilyen járműre is pattanhatunk, hogy így vegyük fel a harcot az elnyomók ellen. A készítők természetesen nagy hangsúlyt fektetnek a többjátékos üzemmód megfelelő tálalására is.
Az eddig kiadott hivatalos képekről valóban visszaköszön a környezet nagy mértékű destrukciója, de véleményem szerint a grafikán ugyancsak van még mit csiszolni, hogy megüsse a manapság készült játékok színvonalát. A Red Faction: Guerilla-val PC mellett a Xbox 360 és Playstation 3 konzolokon is találkozhatunk a THQ 2009-es üzleti évében.
Miért kellett fps-ből ilyen hátulnézetes szutykot csinálni?!
A franc a divatmajom formájukba......
Miért kellett fps-ből ilyen hátulnézetes szutykot csinálni?!
A franc a divatmajom formájukba......
Nem csak te érzed így, blarskerin.
Nem csak te érzed így, blarskerin.
A játék alapsztorija viszont már kevésbé. Túl sok kezd lenni a "magányos hős elbánik a jól felszerelt Birodalommal" tipusú játékokból.
Vagy csak én érzem így?
A játék alapsztorija viszont már kevésbé. Túl sok kezd lenni a "magányos hős elbánik a jól felszerelt Birodalommal" tipusú játékokból.
Vagy csak én érzem így?