Az EA pár esztendővel ezelőtt debütált Godfather-játéka a vártnál jobban megosztotta a közönséget. Kár lenne azt hazudni, hogy nem volt érthető a fanyalgás -- a programot annyi platformra fejlesztették, hogy az ember már akaratlanul is fegyvert próbált vásárolni a kenyérpirítója segítségével, a megosztott figyelem pedig még egy akkora cégnél is felemás eredményt szült, mint az Electronic Arts: korához képest borzalmasan elnagyolt grafikával sikerült elvenniük sokak kedvét, azonban a felszín alól egy igen átgondolt, lebilincselő hangulatú akciójáték képe vetült elő. Bár már az első rész bejelentésekor tény volt, hogy mindenki nagy kedvence három Godfather-játékot tervez, a befektetők nem voltak túlságosan megelégedve az eladásokkal, így úgy tűnt, hogy a licenc szépen csendben, de elvérzik a kiadónál. Ám nem így történt!
1960-ban járunk: amint Michael Corleone New York donja lett, játékosként az lesz a feladatunk, hogy felépítsük a családi üzletet, illegális versenyeket szervezzünk, és Amerika legerősebb maffiaszervezetévé váljunk. Hogy ebben a lehetetlennek tűnő feladatban ne vérezzünk el, a Godfather II bemutatja nekünk a "Don vízióját", egy innovatív stratégiai részt, amelyben a deli vállalkozók átláthatják az egész világot -- ennek segítségével építhetünk, védhetünk, és terjeszkedhetünk, miközben a szemünket rajtatartjuk a rivális családokon. Emberek felbérlésével, parancsok kiadásával és "a hét dolgozója" -- hehe -- választással emelhetjük majd követőink morálját.
Belehelyezve egy bénító nyitott világba, a Godfather második része kiterjeszti az első felvonás sikeres részeit, és elveszi annak kritizált darabjait: javítják és még brutálisabbá teszik az ember ember elleni küzdelmeket, bevezetnek egy új kombinációs rendszert, és kiteljesítik az előző részben csak tessék-lássék módon benne levő csapatrendszer: embereink mindegyikének megvan a maga képessége és szaktudása -- ráadásul minden család rendelkezik majd egy-egy olyan extrával (gyógyítás, robbantás, mérnökösködés), amelyikkel a többiek nem. A stratégiai rész ezeknek a bevonásával zajlik, és igen komoly kihívást jelent majd: a játék egyrészt korhatáros lesz -- természetesen --, másrészt azoknak készül, akik nem riadnak vissza egy kis kihívástól.
"A hatvanas években a maffia vezetője csak olyan erővel rendelkezett, amilyen erős volt a családja" - nyilatkozta Hunter Smith, a Godfather 2 végrehajtó producere. "Utánanéztünk a hierarchikus kultúrának, amely ezt a közeget kísérte, és megpróbáltuk azt lemodellezni (...). Ezt látva kézenfekvő volt, hogy a játékot ki kell hegyezni a stratégiára is." A bejelentés szerint a The Godfather megváltoztatja a videojátékok világát, és új szintre emeli a nyitott világú akció-stratégiai programokat, lenyűgöző történetmesélését pedig még évek múlva is emlegetni fogjuk. Az EA Redwood Shores Studióban készülő folytatás 2009 februárjában már érkezik is, ráadásul nem ötven, csak három platformra: Xbox 360-ra, PS3-ra, és... igen, PC-re is.
(Miután kép és videó legkorábban jövő héten várható, az előző rész fotóival illusztráltam a hírt!)
1960-ban járunk: amint Michael Corleone New York donja lett, játékosként az lesz a feladatunk, hogy felépítsük a családi üzletet, illegális versenyeket szervezzünk, és Amerika legerősebb maffiaszervezetévé váljunk. Hogy ebben a lehetetlennek tűnő feladatban ne vérezzünk el, a Godfather II bemutatja nekünk a "Don vízióját", egy innovatív stratégiai részt, amelyben a deli vállalkozók átláthatják az egész világot -- ennek segítségével építhetünk, védhetünk, és terjeszkedhetünk, miközben a szemünket rajtatartjuk a rivális családokon. Emberek felbérlésével, parancsok kiadásával és "a hét dolgozója" -- hehe -- választással emelhetjük majd követőink morálját.
Belehelyezve egy bénító nyitott világba, a Godfather második része kiterjeszti az első felvonás sikeres részeit, és elveszi annak kritizált darabjait: javítják és még brutálisabbá teszik az ember ember elleni küzdelmeket, bevezetnek egy új kombinációs rendszert, és kiteljesítik az előző részben csak tessék-lássék módon benne levő csapatrendszer: embereink mindegyikének megvan a maga képessége és szaktudása -- ráadásul minden család rendelkezik majd egy-egy olyan extrával (gyógyítás, robbantás, mérnökösködés), amelyikkel a többiek nem. A stratégiai rész ezeknek a bevonásával zajlik, és igen komoly kihívást jelent majd: a játék egyrészt korhatáros lesz -- természetesen --, másrészt azoknak készül, akik nem riadnak vissza egy kis kihívástól.
"A hatvanas években a maffia vezetője csak olyan erővel rendelkezett, amilyen erős volt a családja" - nyilatkozta Hunter Smith, a Godfather 2 végrehajtó producere. "Utánanéztünk a hierarchikus kultúrának, amely ezt a közeget kísérte, és megpróbáltuk azt lemodellezni (...). Ezt látva kézenfekvő volt, hogy a játékot ki kell hegyezni a stratégiára is." A bejelentés szerint a The Godfather megváltoztatja a videojátékok világát, és új szintre emeli a nyitott világú akció-stratégiai programokat, lenyűgöző történetmesélését pedig még évek múlva is emlegetni fogjuk. Az EA Redwood Shores Studióban készülő folytatás 2009 februárjában már érkezik is, ráadásul nem ötven, csak három platformra: Xbox 360-ra, PS3-ra, és... igen, PC-re is.
(Miután kép és videó legkorábban jövő héten várható, az előző rész fotóival illusztráltam a hírt!)
Keresztapa mindörökké!!!
Keresztapa mindörökké!!!