A Gamesindustry.biz csapata abba a szerencsés helyzetbe került, hogy interjút készíthettek az EA Redwood Shores általános menedzserével, Glen Schofielddel, aki a beszélgetés során elmondta, hogy a Dead Space sikerét követően már elkezdték a folytatás munkálatait, azonban mást még nem mondhat a projektről, azt leszámítva, hogy a játék Xbox 360-ra, Playstation 3-ra és PC-re fog megjelenni valamikor a jövőben.
Érdemes megemlíteni, hogy ugyanebben a párbeszédben Schofield azt is megemlítette, hogy az EA megfizette a tanulópénzt a játékok kiadási időpontját illetően, ugyanis a Mirror's Edge és a Dead Space sem hozták az elvárt eladási adatokat, pedig a kritikusok kezeiben nagyon is jól tejesítettek. A bevett gyakorlat szerint a nagy kaliberű játékok megjelenését az ünnepi szezonra kell igazítani, hiszen ekkor többen vásárolnak játékokat, ám kiderült, hogy a bőség zavara nem kedvez az eladásoknak. Látva azt, hogy a májusban megjelent GTA IV mekkora bevételt termelt, az EA arra jutott, hogy gyakorlatilag bármikor megjelentethetnek egy játékot, hiszen ha az jól sikerül, szezontól függetlenül is népszerű lesz.
Ha az EA valóban ezt a sémát követi a jövőben az egyrészt jó a fejlesztőknek, hiszen nem kell, hogy kapkodjanak a szűkös határidők miatt, másrészt mi, játékosok is jól járunk, ugyanis teljesen kész játékokat kapunk, amikhez nem kell már ez első nap több tíz megás hibajavításokat telepíteni.
Érdemes megemlíteni, hogy ugyanebben a párbeszédben Schofield azt is megemlítette, hogy az EA megfizette a tanulópénzt a játékok kiadási időpontját illetően, ugyanis a Mirror's Edge és a Dead Space sem hozták az elvárt eladási adatokat, pedig a kritikusok kezeiben nagyon is jól tejesítettek. A bevett gyakorlat szerint a nagy kaliberű játékok megjelenését az ünnepi szezonra kell igazítani, hiszen ekkor többen vásárolnak játékokat, ám kiderült, hogy a bőség zavara nem kedvez az eladásoknak. Látva azt, hogy a májusban megjelent GTA IV mekkora bevételt termelt, az EA arra jutott, hogy gyakorlatilag bármikor megjelentethetnek egy játékot, hiszen ha az jól sikerül, szezontól függetlenül is népszerű lesz.
Ha az EA valóban ezt a sémát követi a jövőben az egyrészt jó a fejlesztőknek, hiszen nem kell, hogy kapkodjanak a szűkös határidők miatt, másrészt mi, játékosok is jól járunk, ugyanis teljesen kész játékokat kapunk, amikhez nem kell már ez első nap több tíz megás hibajavításokat telepíteni.
(Csak a legeslegvége ne legyen olyan sablonosan szutyok, mint az elsőnek. )
(Csak a legeslegvége ne legyen olyan sablonosan szutyok, mint az elsőnek. )
DS2 még azért messze van,a srácok a Dantes Infrnóba is besegítenek
DS2 még azért messze van,a srácok a Dantes Infrnóba is besegítenek