A Pillars of Eternity eredetileg Project Eternity cím alatt kezdte pályafutását a Kickstarteren. A játék mögött az Obsidian Entertainment áll, a fejlesztés pedig, ahogy arról mi is beszámoltunk nemrég, szépen halad. Csakhogy a tavaszra ígért megjelenés mostanra esélytelenné vált, sőt, nyáron sem valószínű, hogy játszani fogunk a csapat régimódi szerepjátékával.

Mindezt Josh Sawyer projektvezető erősítette meg a Eurogamernek, mialatt a brit portál munkatársai a stúdiónál jártak. Sawyer szerint év végén lesz csak valami a játékból, ami elsősorban a megnövekedett büdzsének, és az általa generált újabb és újabb feladatoknak köszönhető. Josh elmondta, hogy már áprilisban úgy látták, optimista becslés volt 2014 első felére ígérni a játékot, de úgy voltak vele, hogy ha belehúznak, bármi megtörténhet.

Persze összecsapni nem akarták a Pillars of Eternityt, így a játék, úgy tűnik, hogy 2014 végére csúszik. Örülünk, nem örülünk, így jártunk -- mindenesetre jobb ez így, mintha az Obsidian egy bugos, félkész, üres programot adna ki a kezéből, kitolva így egy csomó rajongóval, akik hajlandók voltak minden előismeret nélkül pénzt adni a srácoknak.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!