A Just Cause 3 egy 400 négyzetmérföldes, vagyis nagyjából 1035 négyzetkilométeres pályával várja a játékosokat. Ebben majdnem kétszer elférne Budapest, vagy ha úgy tetszik, körülbelül feleakkora, mint Nógrád megye, de a lényeg az, hogy nagy, az Avalanche Studios emberei pedig kézzel dolgozzák ki a mediterrán környék részleteit -- ezt láthatjuk most a legújabb fejlesztői videóban.
Just Cause 3: így készül a világ
A Just Cause 3 fejlesztői videójában betekintést kaptunk abba, hogyan készül el a játékvilág.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Just Cause 3 megjelenés:
2015. december 01.
Just Cause 3 gépigény:
CPU: 2800 MHz,
RAM: 6144 MB,
VGA: 2048 MB,
HDD: 45 GB
Kapcsolódó hírek
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#3
Reba
2015. szeptember. 30. 21:03
OFF, csak a videó és a játék részletessége miatt ugrott be: Létezik már olyan játék amiben (ha nem is ekkora) szabadon bejárható tér van, és az épületek is töltés nélkül használhatók? Annyit tudok, hogy a GTA5-ben már nem kell külön betölteni a házunkat ha be akarunk menni, de esetleg egy több emeletes ház esetében is alkalmaznak már ilyet?
#2
Reba
2015. szeptember. 30. 21:03
OFF, csak a videó és a játék részletessége miatt ugrott be: Létezik már olyan játék amiben (ha nem is ekkora) szabadon bejárható tér van, és az épületek is töltés nélkül használhatók? Annyit tudok, hogy a GTA5-ben már nem kell külön betölteni a házunkat ha be akarunk menni, de esetleg egy több emeletes ház esetében is alkalmaznak már ilyet?
#1
psyli
2015. szeptember. 29. 15:17
A Mad Max annyira iszonyatosan menő lett és kegyetlenül jól eltalált minden szempontból (nálam simán év játéka), hogy nagyon nagyon várom ezt a játékát is a stúdiónak. Iszonyatosan sokat fejlődtek az évek alatt, és az Avalanche Engine-t is olyan szintre fejlesztették, hogy simán felveszi a versenyt a Unreal, illetve Frostbite motorokkal.