Hamarosan érkezik a Diablo 3: Reaper of Souls legújabb frissítése, ami rengeteg újdonságot hoz majd magával. Lássuk ezeket szépen sorban!
Seasons és Leaderboards
Talán a legfontosabb, hogy végre bemutatkozik a Seasons névre keresztelt, várva várt rendszer, amely lényegében megegyezik a Diablo 2-ből ismert ladder-rendszerrel. Utóbbi egy ranglista volt arról, hogy kinek milyen tápos karaktere van. Fontos tudni, hogy ahhoz, hogy erre a listára kerüljünk, egy új karaktert kell indítanunk, amelyiknél bepipálhatjuk, hogy úgynevezett Season hős legyen. Jutalmunk pedig nem csak az lesz, hogy ranglistán nézegethetjük a helyezésünket, hanem ennek köszönhetően egyedi legendary cuccok is eshetnek majd nekünk, valamint új achievementek is megjelennek számunkra. A Seasons mellett érkezik a Leaderboards rendszer is, ahol figyelemmel kísérhetjük saját és barátaink teljesítményét egyes területeken.
- PC
- XBOX 360
- PS3
Greater Rifts
Régebben még Tiered Riftként emlegették a fejlesztők, de mostanra már kiforrottabb formát kapott a dolog. A Greater riftek a sima nephalem riftek egy speciális változatai, melyekbe úgy juthatunk le, ha teljesítünk egy hagyományos riftet. Ha ezekben leverjük a rift guardianokat, akkor eshet számunkra egy greater rift kulcs, amit az obeliszken használva nyithatunk meg greater rifteket. Érdekesség, hogy amennyiben partiban vagyunk, úgy minden játékostársunkat megkéri majd a játék, hogy áldozzon be egy kulcsot ő is, ha le akar menni a riftbe. Ez egyébként működni fog a hagyományos riftek esetében is.
A greater riftek különlegességei:
- Időre kell teljesítenünk a kipucolást.
- A legtöbb szörny nem dob semmilyen lootot, minden a rift guardiantól esik. Ennek köszönhetően nem kell időt pazarolnunk majd a tárgyak felvételére és eladására.
- A szörnyek erejüktől függően töltik fel a teljesítményjelzőt, tehát egy sima csontváz kevesebbet ér, mint egy hatalmas hústorony.
- Újraszületni csak checkpointon lehet, tehát a hullánkon és a városban nem.
- Nem teleportálhatunk rá játékostársainkra sem.
- Amennyiben sikerül teljesítenünk egy greater riftet, mielőtt az időnk lejár, továbbléphetünk egy magasabb nehézségi szintre is.
Legendary gemek
A greater riftek teljesítése nehéz lesz, de a jutalom nem marad el. Megjelennek a játékban a legendary gemek, melyek részletéről egyelőre nem sokat árultak el a fejlesztők. Az viszont már biztos, hogy végtelen mennyiségben fejleszthetők lesznek további riftek teljesítésével, és csak amulettekbe és gyűrűkbe pakolhatjuk őket.
Játékmenet
Rengeteg minden változik a játékmechanika tekintetében is. Az egyik ilyen a monkokat és a demon huntereket érinti, miszerint teljesen átalakul az, hogyan kapják a bónuszokat a dexterity után. A patch érkezésével például minden egyes dexterity pontért armor és nem dodge értéket kapnak, ami jóval biztosabb védelmet jelent számukra egyes esetekben. Ezen kívül változik a gyógyulás mechanikája is. A health globe-ok kevesebb életerőt töltenek majd vissza, viszont a life on hit és life regeneration értékek ezt kompenzálni fogják.
A 2.1.0-s patch lassan elérhető a PTR szervereken, ami azt jelenti, hogy 2-3 héten belül biztosan befut a végleges változat is. További részleteket itt olvashattok a témáról.
Na ez megint egy jó nagy Blizzard szemétség.
Tehát aki már minden karakterből csinált egy fullos figurát az ha részt szeretne venni ebben a mókában annak most szépen ki kell választania egyet és törölni hogy csinálhasson egy ilyen Season hőst. Ez most megint azokkal kitolás akik régebb óta játszanak vele. Mint mikor behozták hogy akkor a paragon szintek most már közösek, valaki meg akkor még külön-külön vitte 100-as paragonra a karaktereit, most meg elég csak 1-et. Az rengeteg +játékóra és hirtelen mind feleslegessé vált.
A másik észrevételed is butaság. A para100 korlát egyrészt hátrányos volt abból a szempontból, hogy a beleölt idődet csak egy karakteren jutalmazta és a bónusza miatt semmi előnyöd nem volt azokhoz képest más karakterekkel akik most kezdik a játékot. Ezen felül a p100-as karakter SEMMIT se fejlődhetett. A rengeteg játékóra meg nem lett felesleges. Akinek egy karaktere volt p100, az kb p100-ról kezdte a 2.0.1-et. Akinek volt 5-8, az p150-250 közt attól függően hogy az összes XP-je mennyi volt. Nincs felső korlát a para szintekben. Folamatosan ömlik belele a ZixPé, merazjó'.
Röviden: leülhet fiam. Elégtelen. :)
Na ez megint egy jó nagy Blizzard szemétség.
Tehát aki már minden karakterből csinált egy fullos figurát az ha részt szeretne venni ebben a mókában annak most szépen ki kell választania egyet és törölni hogy csinálhasson egy ilyen Season hőst. Ez most megint azokkal kitolás akik régebb óta játszanak vele. Mint mikor behozták hogy akkor a paragon szintek most már közösek, valaki meg akkor még külön-külön vitte 100-as paragonra a karaktereit, most meg elég csak 1-et. Az rengeteg +játékóra és hirtelen mind feleslegessé vált.
Legközelebb nem ártana legalább √2 szinten tájékozódni, mielőtt "megint egy jó nagy blizzard szemétség"-gel dobálóznál és fröcsögnél, mert az egy dolog, hogy te tudatlan vagy, de így mások is hamis következtetést vonnak csak le az egészből esetleg.
Majd jött a kieg és még jobban megintult a játékórák száma. Aztán egyszer csak meguntam.
1-2 hónapja hogy rá se szagoltam a játékra. Egyszerűen unalmas lett. Elején még izgalmas volt és új módok meg a rift-ek, de valahogy már nem éreztem hogy bármi is motiválna, vagy hogy lelkesítene hogy nekem ezzel játszani kellene.
Egy részt úgy érzem hogy adnak is a blizzardnál közben meg el is vesznek valamit.
Nekem tetszik ez az új paragon rendszerrel. Nekem bejött.
Az is jó volt hogy a legendary tárgyakhoz már speckó alapanyag kellett, amit ugye bár már kivettek a 2.0.6-al., előtte pedig már a fehér tárgyak sem kellettek már.
Egyre könnyebb lesz a játék. Eddig is esett dögivel a legendary, de ugye az évforduló óta már dupla annyi pörög, a gem-ek kivétele kevesebb arany és még sorolhatnám.
Bizonyos dolgoknak örültem. Jó hogy több legendary esett, mert az AH-t kompenzálni kellett valamivel, de lassan már csak az fog esni a folytonos emelés miatt. Már nem tudom hanyadszorra emeli a drop rate-t. Akkor a karakterek is egyre erősebbek. Most is azt látom, hogy erősebb védelmet kap ez, meg ez, előtte meg erősítették a támadását.
Lassan már csak be kell lépni a játékba, azt megy magától a karakter és mindenkit 1 ütéssel lever és ezerrel fejlődik. Nekem pont ez lett a gondom vele. Túlságosan is könnyű lett már.
Félrértés ne essék, de én nekem a legelejétől nem volt semmi gondom a játékkal. Voltak változások amiknek örültem, de azt látom csak hogy egyre jobban butítják le az egészet.
Na ez megint egy jó nagy Blizzard szemétség.
Tehát aki már minden karakterből csinált egy fullos figurát az ha részt szeretne venni ebben a mókában annak most szépen ki kell választania egyet és törölni hogy csinálhasson egy ilyen Season hőst. Ez most megint azokkal kitolás akik régebb óta játszanak vele. Mint mikor behozták hogy akkor a paragon szintek most már közösek, valaki meg akkor még külön-külön vitte 100-as paragonra a karaktereit, most meg elég csak 1-et. Az rengeteg +játékóra és hirtelen mind feleslegessé vált.