A Gears of War 4 nem csak Xbox One konzolon produkál megfelelő értékeket a képkockaszám tekintetében, hanem a számítógépeken is. A fejlesztők valószínűleg jóval több időt szántak az optimalizációra, mint a Gears of War: Ultimate Edition esetében. Ennek köszönhetően ezúttal egy erős számítógép birtokában már a PC-s kiadás esetén sem tapasztalhatóak komoly problémák.
A Digital Foundry mindkét platformon kipróbálta és kielemezte a játék hordamódját és többjátékos részét. Xbox One gépeken az előbbi stabil 30 FPS mellett játszható, utóbbira pedig a konstans 60 FPS jellemző, PC-n természetesen a teljesítmény a hardver erejétől függ.
A teljesítmény mellett, a látványra sem lehet panasz; a játék végleges verziója sokkal szebb, mint a béta változata.
A Digital Foundry egy hamarosan érkező videójában, részletesebb képet fog adni a játék PC-s kiadásáról.