A Sleeping Dogs jól sikerült, és szerencsére a PC-s port sem vallott szégyent. Ebben a fejlesztők szerint a Square Enix keze is benne volt, lévén a játék személyi számítógépes változata több pénzt igényelt, mint a csapat elsőre gondolta volna.
"Már a fejlesztés roppant korai fázisában eldöntöttük, hogy PC-re is elkészítjük a játékot. Végig így terveztük. Amikor viszont a játék az Activisiontől a Square Enixhez került, a Square hihetetlenül támogató volt az ügyben, sőt, azt akarták, hogy még többet dolgozzunk rajta. Ezen a ponton kezdtünk a PC-s verzióra koncentrálni elsősorban, és így lett a játék olyan, amilyen." -- mesélte el a PA Reportnak a játék főproducere, Jeff O’Connel.
Hozzátette, hogy a munkálatok egy pontján elfogyott a pénzük, és a Square Enix ahelyett, hogy megdorgálta volna őket, minden extra felmerülő költséget állt. Hát igen, valahogy így kéne hozzáállni a játékok PC-s verzióihoz.
"Már a fejlesztés roppant korai fázisában eldöntöttük, hogy PC-re is elkészítjük a játékot. Végig így terveztük. Amikor viszont a játék az Activisiontől a Square Enixhez került, a Square hihetetlenül támogató volt az ügyben, sőt, azt akarták, hogy még többet dolgozzunk rajta. Ezen a ponton kezdtünk a PC-s verzióra koncentrálni elsősorban, és így lett a játék olyan, amilyen." -- mesélte el a PA Reportnak a játék főproducere, Jeff O’Connel.
Hozzátette, hogy a munkálatok egy pontján elfogyott a pénzük, és a Square Enix ahelyett, hogy megdorgálta volna őket, minden extra felmerülő költséget állt. Hát igen, valahogy így kéne hozzáállni a játékok PC-s verzióihoz.
Legújabb tesztünk a fent említett játékból lessétek meg ha érdekel egy videó teszt!
a fentebb említettekhez annyit szólnék hogy a PC-s irányítás tökéletes sok rossz port-al találkoztam ez remek lett!
Pedig ez pont fordítva szokott lenni. Ha ott ál mögöttük egy hardvergyártó akkor azok olyan hibákat vásárolnak bele, hogy a konkurencia "termékein" ne megfelelően fusson az adott játék.
Amúgy tényleg meglepő, hogy a Square Enix játékai milyen jól optimalizáltak. Pl Just Cause 2 is nagyon jól néz ki, és egy számológépen is elfut Sleeping dogs ugyan úgy.
A Square Enix/Eidos is azért tud olyan lopótökösPC-s portokat csinálni mint a Deus Ex: HR, vagy a Sleeping Dogs, mert ott áll mögöttük az AMD.