A Quantum of Solace pályáit az azonos című, készülő film és a Casino Royal helyszínei ihlették. Ilyen lesz például az az építkezési terület, melyen Bond a CR elején Sébastien Foucan-t üldözi, rendkívül látványos parkour (szabad
futó) mutatványokat bemutatva. Ez mind szép és jó, csak annyi a baj, hogy ezen a
pályán nem irányíthatjuk szabadon a 007-est, pusztán úgynevezett "quick time eseményként" lesz
benne a kész játékban. (A QTE az a megoldás, amikor filmszerűen pereg a dolog, és egy limitált időre kezünkbe kapjuk a vezérlést, hogy egy gombot lenyomva juttassuk túl hősünket az adott szituáción; ilyet láthattunk az ősi Dragon Lairben, illetve újabban a Tomb Raider Legendsben, a God of Warban, a Fahrenheitben vagy a Resident Evil 4-ben - ]{r.)
Az alapjában FPS játékmenet meg lesz szakítva TPS nézetű részekkel is, ez olyankor fog életbe lépni, ha létrára mászunk vagy egy perem mentén araszolunk. Ugyanígy külső nézetbe fog váltani a játék, ha fedezékbe vonulunk, ami nagyban fog hasonlítani a GTA 4 (vagy bármelyik, hasonló megoldással operáló játék) fedezékrendszeréhez. Ugyancsak ezt a nézetet alkalmazza természetesen az említett QTE megoldás is - ezt használhatjuk akkor is, ha egy ellenfelet csöndesen és gyorsan akarunk eltenni láb alól. Apropó, ellenségek: a fejlesztők igen komoly mesterséges intelligenciát ígérnek nekik, kommunikálni fognak egymással, és különböző bekerítési taktikákat alkalmaznak ellenünk - igaz, ez nem nagy újdonság, de jó lenne látni, hogy ebben a játékban tényleg működik majd...
Az alapjában FPS játékmenet meg lesz szakítva TPS nézetű részekkel is, ez olyankor fog életbe lépni, ha létrára mászunk vagy egy perem mentén araszolunk. Ugyanígy külső nézetbe fog váltani a játék, ha fedezékbe vonulunk, ami nagyban fog hasonlítani a GTA 4 (vagy bármelyik, hasonló megoldással operáló játék) fedezékrendszeréhez. Ugyancsak ezt a nézetet alkalmazza természetesen az említett QTE megoldás is - ezt használhatjuk akkor is, ha egy ellenfelet csöndesen és gyorsan akarunk eltenni láb alól. Apropó, ellenségek: a fejlesztők igen komoly mesterséges intelligenciát ígérnek nekik, kommunikálni fognak egymással, és különböző bekerítési taktikákat alkalmaznak ellenünk - igaz, ez nem nagy újdonság, de jó lenne látni, hogy ebben a játékban tényleg működik majd...