- A Lord of the Rings: Gollum borzalmas lett
- Elnézést kértek a Gollum fejlesztői
- Itt a Skull Island: Rise of Kong
A Lord of the Rings: Gollum idén már tett azért, hogy ha valaki az esztendő legrosszabb játékát szeretné letenni az asztalra, annak meg kelljen dolgozni a hírnévért. Még februárban voltam Hamburgban, és már akkor írtam, hogy a kipróbált játék nagyon elmaradott, és nem értem, mit várnak tőle, de aztán a végleges verzió bebizonyította, hogy nem az én készülékemben volt a hiba. Aztán jött a Skull Island bejelentése, és szerintem mindenki egyszerre kapott a fejéhez: “Te atyaúristen, ezt miért kellett?!”
Nos, a játék most “végre” megjelent, ezzel mutatva meg, hogy hőse a szülei halála után hogyan emelkedik fel, majd válik a sziget urává, de na… szerintem erre egyfelől senki sem volt kíváncsi, másfelől meg, hát kérem, ha már csináljuk, csináljuk jól, nem?! Mondjuk, lehet, hogy a fejlesztő, az IguanaBee úgy gondolta, hogy folytatja Ed Wood, a nagyszerű filmrendező örökségét, és ha már a legjobbat nem teheti asztalra, akkor a legrosszabbat nyújtja. A YouTube-ot mindenesetre elárasztották a különböző felvételek, amik alapján valóban olyan a játék kinézete, mintha csak PS2-re készült volna, ráadásul semmi egyedi vagy legalább jó ötlet nincs benne. Hát, kérem, amikor olyanok jelennek meg, mint az egymillió eladott példánynál járó Lies of P, a Marvel’s Spider-Man 2, vagy a Baldur’s Gate 3, akkor tényleg ilyesmivel kell lehúzni a népet?
Te adsz egy esélyt a Skull Island: Rise of Kongnak? Vagy inkább elégeted azt a pénzt, hogy véletlenül se dilettáns fejlesztőkhöz jusson.