
Napjaink nagy hódító játékstílusa, milliók játszák nap mint nap, és az egyes játékokat élvezők száma egyre csak nő és nő. A
World of Warcraft, LineAge, The Lord of the Rings Online, Guild Wars és Star Wars Galaxies címek sokak számára nagyon ismerős lehetnek, s ezek igencsak a hegy csúcsán fekszenek. Naponta több millión játszanak a százával üzemelő szervereken, a játékosok együtt örülnek, sírnak és verítékeznek a változatos küldetések teljesítése közben. Mi van bennük, ami ennyire magával ragad mindannyiunkat? Valóban elértünk egy szintet, mely kezdi eltörölni a határt a valóság és a virtuális világ között? Vagy csupán egyes emberek akarata túl gyenge ahhoz, hogy önuralmukat megtartva felálljanak egy MMOG nyüstölése elől?

A cikk címe félrevezető lehet, hisz nem feltétlenül maga az MMOG gyilkolta meg az új áldozatot. Elvégre míg több millió társa minden nap végzi egyéb tevékenységét, addig ez a
30 éves kínai férfi beült egy netkávézóba, hogy aztán 3 napon át megállás nélkül játszon egy MMOG alkotással - a pontos meghatározására nem került sor. Az információk szerint a srác több alkalommal is elájult játék közben - bár ilyenkor meg felvetődik a kérdés, hogy miért nem tűnt fel valakinek az elég egyértelmű "tünet"? -, míg végül három pihenés-, mozgás-, étel- és folyadékmentes nap után a férfi elhalálozott a gép előtt. Tulajdonképpen saját magát ölte meg, bár nyilvánvalóan ez az eset is növeli majd azok táborát, akik aktívan tüntetnek a World of Warcraft és egyéb MMO-játékok ellen.
(A szövegbe ágyazott és a lentebb fellelhető képek különböző MMO-játékokból származnak!)
a fickónak nem volt családja. Legalábbis szerintem ha ennyire fanatikus valaki, akkor nem nagyon van családja, mert az arra való, hogy közösen segítsék egymást. Nem jött össze.
Ez a csávó nagyön fogyi lehett ha még a szükségleteit se végezt el....Enyit erről!!
És az ilyen idióták miatt büntetik meg vagy nem to mmit csinálnak a játék fejlesztőivel!!Meg majd fogadni merejk hogya koma családja kártérítést fog kérni meg hasonlók......Pfffff:
Minden határtalanul űzött szenvedélybe bele lehet pusztulni. Ilyen a online játék, dohányzás,foci, éhezés stb. Ezek mind képtelenek uralkodni magukon sajnos (alkoholt kihagytam
jók is a játokok,de ekkora akaraterőhiányban szenvedni.....
A hírhez, oda biggyeszthetném, hogy "No Comment", de azért jobban kifejteném.
Hihetetlen, hogy mennyire nincs manapság önkontroll. De akárhonnan nézzük, ennek hiánya mindenhol jelen van, a sulitól kezdve, egészen a sarki vegyesboltig. Visszatérve a témára, ez szeritnem sem a játékok "vívmánya", csak és kizárólag az embert lehet hibázatani ilyen esetekben. Rest in peace!
...és ez megint egy fantasztikus lehetőség lesz Hillary Clinton és a Thompson-oknak, kiknek halvány lila gőzük sincs, mi fán terem a jó PC-s játék.
Véleményem szerint ilyen messzire csak egy abszolút antiszociális ember képes elmerészkedni, olyan, aki el is hiszi magáról, hogy nincs vesztenivalója. Ennek okát pedig rengeteg helyen lehet keresni
Nem értek egyet az elítélésével és nagyon sajnálom, hogy ez megtörtént, hogy eleve megtörténhetett! Egy normális világban az ilyennek nem lenne szabad bekövetkeznie. Hogy a játék hibája-e? Nem, egyértelműen nem. Hogy a személy felelőssége-e? Igen, az. De hogy teljes egésszében? Azt nem hiszem. Ennek az embernek hol voltak a barátai, a családja, mikor szüksége lett volna rájuk? Hogy nem vették észre, hogy baj van? Szerintem itt sok felelős van...