Az üzlet már csak azért is volt zsíros, hiszen az említett képregények a filmvásznon is megelevenednek (a Hulk ugyebár már másodszor), bár azért annyira nem vagyunk elhalmozva jó moziadaptációkkal, de a reményt ugye nem szabad feladni. Nos, az Iron Man projekt most hírt adott magáról, pontosabban a marketingesek és Mike McHale, a SEGA America vezető producere. Utóbbi ugyanis nem kevesebbet árult el, mint azt, hogy a főhős karaktermodelljét megkapták az ILM (Industrial Light & Magic) stúdiótól (amely ugye George Lucas gyermeke, és többek között a Star Wars, az Indiana Jones, a Harry Potter és Vissza a jövőbe filmek, vagy a Jurassic Park trükkjeinek és CGI-megoldásainak elkészítésével híresült el), így a figura ugyanúgy fog kinézni monitorjainkon, mint a moziban.
Ez persze még kevés lenne az üdvösséghez (bár a most kiadott képek valóban betyár módon néznek ki, de ne felejtsük el, hogy a grafikusok és célszoftvereik csodákra képesek...), ám a főember szerint maga a játék túl fog mutatni a filmen, ugyanis nem kapcsolódik szorosan annak sztorivonalához, kapunk jó adag plusz matériát bónuszként, és pár extra, a képregényben szereplő klasszikus ellenség is megkeseríti majd Tony Stark életét. Hősünk a filmhez (és a fentiek alapján így a játékhoz is) áttervezett páncélzata, mely inkább egy hadigépezet, mint egy repüléshez használt ruci, egész fegyverarzenált és high-tech kütyüket ad kezünkbe, mellyel egész hadseregeket amortizálhatunk le, és erre bizony szükségünk is lesz.
A külső nézetes, folyamatos csatákat és pörgést ígérő, külső nézetes akciócímbe természetesen hangulati elemként bekerülnek az amúgy kapaszkodjunk meg! 186 millió dolláros film egyes jelenetei is. A Paramount gondozásában készülő mozit a meglehetősen kevés rutinnal rendelkező John Favreau rendezi (ő korábban epizódszínészként tevékenykedett, például a Jóbarátok hat epizódjában ő volt Pete Becker, vagy a Daredevilben Murdock ügyvédje), sőt a két forgatókönyvíró, Art Marcum és Matt Holloway is elsőfilmes. Szerencsére a szereplőgárda biztatóbb, hiszen a főhőst Robert Downey Jr. kelti életre (aki amúgy a történet és a figura nagy rajongója), mellette olyan sztárokat láthatunk, mint Jeff Bridges, Terrence Howard, Gwyneth Paltrow, Samuel L. Jackson, sőt, jó szokásához híven feltűnik majd egy kameóban a képregény egyik alkotója, a legendás Sten Lee is. Bemutató 2008. május 2-án, és várhatóan ezzel egy időben kerül a játék is az üzletek polcaira.
Ez persze még kevés lenne az üdvösséghez (bár a most kiadott képek valóban betyár módon néznek ki, de ne felejtsük el, hogy a grafikusok és célszoftvereik csodákra képesek...), ám a főember szerint maga a játék túl fog mutatni a filmen, ugyanis nem kapcsolódik szorosan annak sztorivonalához, kapunk jó adag plusz matériát bónuszként, és pár extra, a képregényben szereplő klasszikus ellenség is megkeseríti majd Tony Stark életét. Hősünk a filmhez (és a fentiek alapján így a játékhoz is) áttervezett páncélzata, mely inkább egy hadigépezet, mint egy repüléshez használt ruci, egész fegyverarzenált és high-tech kütyüket ad kezünkbe, mellyel egész hadseregeket amortizálhatunk le, és erre bizony szükségünk is lesz.
A külső nézetes, folyamatos csatákat és pörgést ígérő, külső nézetes akciócímbe természetesen hangulati elemként bekerülnek az amúgy kapaszkodjunk meg! 186 millió dolláros film egyes jelenetei is. A Paramount gondozásában készülő mozit a meglehetősen kevés rutinnal rendelkező John Favreau rendezi (ő korábban epizódszínészként tevékenykedett, például a Jóbarátok hat epizódjában ő volt Pete Becker, vagy a Daredevilben Murdock ügyvédje), sőt a két forgatókönyvíró, Art Marcum és Matt Holloway is elsőfilmes. Szerencsére a szereplőgárda biztatóbb, hiszen a főhőst Robert Downey Jr. kelti életre (aki amúgy a történet és a figura nagy rajongója), mellette olyan sztárokat láthatunk, mint Jeff Bridges, Terrence Howard, Gwyneth Paltrow, Samuel L. Jackson, sőt, jó szokásához híven feltűnik majd egy kameóban a képregény egyik alkotója, a legendás Sten Lee is. Bemutató 2008. május 2-án, és várhatóan ezzel egy időben kerül a játék is az üzletek polcaira.
Razfilmnek jó volt. Eleinte fura, de bőven lehetett rajta szórakozni(persze egyből levették a kábelről ). A játék meg igazából hidegen hagy(reménykedünk, aztán kiderül, hogy retek az egész).
2 platformra van jelenleg kiírva és sajnos nincs közötte a PC.
Elszomoritó mert a DC álltal népszerüvé lett SUPERMAN sem jelent meg PC-re, pedig az sem adott volna kisebb játék élményt. No mindegy.
A film trailere jó ,a GAME ennél is de én inkább a THOR életét feldolgozó filmbe tekintenék bele vagy a HULK 2-be.
Egyebek mellett aki hallott a Kingdom Underfire-ról ,csak azért mert pc-re is várható volt a megjelenése és......
Akit érdekel az nézzen utánna a game trailer-en.
A Játék elég jól néz ki van 1-2 gameplay video a gametrailers.com-on bár eléggé egysíkúnak tűnik hiszen csak repül és lő és ezt a kettőt variálja semmi extra mozgást vagy fegyvert nem mutattak, repül gyorsan, lassan lebeg egy helyben és lő a kezéből és a melkasából, pedig a képregény szerint tele van rejtett kütyükkel a páncél.
Azt aláírom hogy a grafika állleejtős. 2 pályát láttam egy sivatagosat és egy havasat ami attól eltekintve hogy voltak épületek és ellenfelek elég kopárnak tűnt.
Remélem csak béta ami fel van téve és nagyot fogok csalódni pozitívan.
Viszont egy jó képregényjátékot már végre megnéznék, mert eddig nem sok ilyen volt (talán csak a XIII-at tudnám ilyennek említeni - de az nem szuperhősös). Valahogy eddig nem sikerült egyáltalán eltalálniuk a szuperhős és a játékvilág összhangját. Mintha nem mernének igazi transzcendentális szuperhőst alkotni XD, mert félnének, hogy felborulna a játékegyensúly... Legalábbis szerintem alapvető baj ez, hogy túlságosan ragaszkodnak ahhoz, hogy ez egy "kiegyensúlyozott" játék legyen... Meg igazából a szuperhős szuperségét nem tudjuk igazán kiélni. Nekem a Spider Man harmatos próbálkozásai azért tetszettek kissé, mert ott legalább megmutatták a lehetőségét egyfajta szabadabb játékmenetnek, mikor is szabadon himbálózhattunk a város felett... Na, az lopótöka volt! Ilyesmit kéne... Valami GTA-ra hajazó játékmenetet kellene a szuperhős köré kreálni... Pl. Crackdown, konzolos cím. Olvastam róla sokat, és szinte sírtam, hogy nem készült el PC-re XD (na, jó, azért nem...XD)... Hiszen abban ugye valóban "szuperhőssé" válhattunk, és autókat dobálhattunk...
A Prototype-ot ilyen szempontból mindenképp figyelemmel fogom kísérni, mert az is hasonló babérokra kíván törni...
Szerintem csakis így lehetne jó szuperhősös játékot csinálni... Lineáris akcióval már amúgy is tökünk-mákunk tele van XD, hát még ilyen szuperhősös játékoknál.
(Persze szóval nem mondtam, hogy ettől sikertelenek alapvetően mind - de nagy részük van ebben. Hiszen a Transformers és a Spider Man is próbálkozik ezzel a szabadabb játékmenettel, a puszta "dobálózás" örömével, de egyéb idiótaságokon elbukik az egész).