Nem szeretem az előítéleteket, így nem temetem előre a februárban bejelentett Iron Man 2 játékot, adjuk meg az esélyt a kiadónak, fejlesztőnek a javításra. Pár napja például a SEGA örömmel tette közzé, hogy a történetet nem kisebb név jegyzi, mint az Eagle-díjas, Eisner-díjra nevezett Matt Fraction, aki a Marvelnél a The Invincible Iron Man és az Uncanny X-Men írójaként híresült el. Az ő története alapján megelevenedő játék lazán követi a film eseményeit, ugyanakkor olyan főgonoszokat is elénk állít, akik a moziban nem szerepelnek, ilyen például Crimson Dynamo. Az ígéretek szerint „átérezhetjük a Vasember igazi erejét, amelyet a szétrombolható környezeten és az epikus ellenségeken mérhetünk le, innovatív kézitusa stílusok (többek között kungfu) során”. A játék „gazdagabb és sokkal interaktívabb világot kínál, melyben kiaknázhatjuk a vasöltözék minden előnyét, miközben átverekedjük magunkat a mozi és a képregény-univerzum ihlette futurisztikus környezeten”. És így tovább.
Mindehhez hozzáteszem, hogy a 2010 áprilisa magasságában megjelenő Iron Man 2 platformjainak sorából ezúttal hiányzik a PC (bár nem tudom, hogy tényleg hiányzik-e, de tényleg ne prejudikáljunk), a hivatalos sajtóanyag és a SEGA vonatkozó oldala is csak Xbox 360, PlayStation 3, PSP, Wii és Nintendo DS verziókat tüntet fel. Szóval könnyen lehet, hogy ebből a „jobb, több, nagyobb” buliból most kimaradnak a személyi számítógépek tulajai...
Mindehhez hozzáteszem, hogy a 2010 áprilisa magasságában megjelenő Iron Man 2 platformjainak sorából ezúttal hiányzik a PC (bár nem tudom, hogy tényleg hiányzik-e, de tényleg ne prejudikáljunk), a hivatalos sajtóanyag és a SEGA vonatkozó oldala is csak Xbox 360, PlayStation 3, PSP, Wii és Nintendo DS verziókat tüntet fel. Szóval könnyen lehet, hogy ebből a „jobb, több, nagyobb” buliból most kimaradnak a személyi számítógépek tulajai...
Ha pedig nem lesz értékelhető a minősége, akkor nem is baj, hogy nem lesz belőle pc-s verzió.