Úgy tűnik, a közösségi költségtámogatás kora elhozza a Shadworun szerepjáték digitális változatainak régóta várt aranykorát. Ha valaki nem ismerné a papír-ceruza alapokat, annak legyen elég annyi, hogy a Shadowrun egy érdekes ötvözete a sci-finek és a fantasynek, lévén a sztori szerint a modern emberiség egyszeriben visszakapja a csak legendának gondolt mágiát, sőt, több millióan kezdenek átalakulni mesebeli lényekké.
Bár az ötlet frenetikus, és adja magát egy igényes adaptáció, sajnos eddig csak iszonyatosan gyenge játékokat láttunk az RPG alapján -- gondolom, az Xbox 360-as online shootert még a Microsoft is csak viccnek szánta. Akárhogy is, a Kickstarter korában lassan minden álom valóra válik, és most már két Shadowrun játék is készül, ráadásul egyszerre.
A Shadowrun Online-ról nemrég beszámoltunk, a játék összeszedte a kellő pénzt és már gőzerővel készül. A Shadowrun Returnsről azonban eddig nem esett szó, holott a játék megérdemli, hogy felemlegessük.
A sztori a 2050-es években játszódik, a stílus pedig 2D-s, izometrikus szerepjáték. 3D-s karakterek mozognak a sík, kézzel festett hátterek előtt, a harcrendszer körökre osztott, a történet pedig kidolgozott és eredeti -- ezt már csak a különös háttérvilág is garantálja. A Shadowrun Online-nal ellentétben tehát egy klasszikus PC-s szerepjáték van születőben, melyből meg is kaptuk az első hivatalos koncepciórajzot.
Bár a fejlesztők kiemelik, hogy ez nem a játékból van, a hátterek kézzel rajzoltak lesznek, szóval a festmény nem áll olyan távol a valóságtól. Megjelenési dátum nincs, de biztató, hogy a kért 400 ezer dollárt helyet 1,8 milliót kapart össze a projekt még tavasszal.
Bár az ötlet frenetikus, és adja magát egy igényes adaptáció, sajnos eddig csak iszonyatosan gyenge játékokat láttunk az RPG alapján -- gondolom, az Xbox 360-as online shootert még a Microsoft is csak viccnek szánta. Akárhogy is, a Kickstarter korában lassan minden álom valóra válik, és most már két Shadowrun játék is készül, ráadásul egyszerre.
A Shadowrun Online-ról nemrég beszámoltunk, a játék összeszedte a kellő pénzt és már gőzerővel készül. A Shadowrun Returnsről azonban eddig nem esett szó, holott a játék megérdemli, hogy felemlegessük.
A sztori a 2050-es években játszódik, a stílus pedig 2D-s, izometrikus szerepjáték. 3D-s karakterek mozognak a sík, kézzel festett hátterek előtt, a harcrendszer körökre osztott, a történet pedig kidolgozott és eredeti -- ezt már csak a különös háttérvilág is garantálja. A Shadowrun Online-nal ellentétben tehát egy klasszikus PC-s szerepjáték van születőben, melyből meg is kaptuk az első hivatalos koncepciórajzot.
Bár a fejlesztők kiemelik, hogy ez nem a játékból van, a hátterek kézzel rajzoltak lesznek, szóval a festmény nem áll olyan távol a valóságtól. Megjelenési dátum nincs, de biztató, hogy a kért 400 ezer dollárt helyet 1,8 milliót kapart össze a projekt még tavasszal.