A Crytek a hétvégén kiadott Crysis 3 kedvcsináló videó végén azt ígérte, hogy április 24-én láthatjuk majd az első hosszabb előzetest a játékból. Így is lett: az alant látható videó másfél perc Crysis 3-at tartogat az érdeklődőknek.
A játék története a Crysis 2 közvetlen folytatásának ígérkezik. A trailert ismét Próféta vezeti fel, elmondja, hogy "a valaha volt legnagyszerűbb város immár romokban hever" -- ahogy az a hivatalos bejelentésben is szerepelt tehát, ismét New Yorkban akciózunk, melyet gyakorlatilag visszafoglalt a természet.
A grafika nagyon jól mutat -- igaz, egyelőre nem látszik rajta a kétéves fejlődés, bár valószínű, hogy a későbbi videókon le fog esni az állunk. Most is láthatjuk a különleges íjat akció közben, ahogy sok visszatérő elemet is, köztük az idegeneket, vagy épp a láthatatlanság képességét.
A játék története a Crysis 2 közvetlen folytatásának ígérkezik. A trailert ismét Próféta vezeti fel, elmondja, hogy "a valaha volt legnagyszerűbb város immár romokban hever" -- ahogy az a hivatalos bejelentésben is szerepelt tehát, ismét New Yorkban akciózunk, melyet gyakorlatilag visszafoglalt a természet.
A grafika nagyon jól mutat -- igaz, egyelőre nem látszik rajta a kétéves fejlődés, bár valószínű, hogy a későbbi videókon le fog esni az állunk. Most is láthatjuk a különleges íjat akció közben, ahogy sok visszatérő elemet is, köztük az idegeneket, vagy épp a láthatatlanság képességét.
MI EZ A SZAAAAAAAAAAAAAAR
Szar,Fos
Hiába, a Crytek csak az első részek fejlesztéséhez ért igazán.
(Bocs a dupláért)
InMortal: Kérlek. Azt már bejelentették, hogy többfajta vesszőink lesznek. Ofkórz, hogy a robbanótöltetes vesszők tönkremennek, de hát a többi? Ha egy kicsit is értesz az íjakhoz, tudhatod, hogy a vannak olyan vesszők, amik iszonyú erejű ütést tudnak elviselni. (abba most ne menjünk bele, hogy csak előről )
Kekesi132:
ad1: Nem mondtam, hogy kinő. a húsz évvel csak azt akartam mondani, hogy ugyebár egy kitartó lövöldéző simán elfogyasztja a felhalmozott lőszert ennyi idő alatt.
ad2: És ha csak mi meg az idegenek vagyunk a kupola alatt, (amit azért kétlek, de tegyük fel) amit azért építettek, ha minden igaz, hogy benntartsák az idegeneket, az emberiség, még ha gyárt is lőszert (ami megint csak valószínű), hülye lesz bedobálni az ellenség közé egy nyavalyás szuperkatona miatt.
Mi van, ha Alcatraz (mert igen, a sztori szerint még mindig ő kellene legyen a ruhában, nem Próféta, aki ugy az első 2 percben meghal) egyik hobbija az íjászkodás volt?
Mi van, ha az idegeneknek van egy újfajta pajzsuk, ami x sebességű érkezés felett aktiválódik (pl gépfegyver lövedéke)? Az íj az biztos lassabb.
Ha minden igaz, egy kupola alatt vagyunk 20 évvel később. ennyi idő alatt simán elfogy minden lőszerkészlet arrafelé, és kétlem, hogy csak nekünk dobnának le direkt. a nyílvesszők meg újrafelhasználhatóak, nemdebár? igendebár.
@prince65: "Miért kell egy ilyen kaliberű játéknak a sztoriját előtérbe helyezni? Nem RPG, nem kalandjáték, hanem FPS könyörgöm!!!"
Senki nem helyezi előtérbe a történetet, a probléma szerintem sok játékosnál ott kezdődik, hogy adtak nekünk egy C1-et, egy történettel, amiben voltak idegen lények, hataloméhes emberek, végső elkeseredés, invázió stb., tehát tele volt klisékkel. ettől független élvezhető és jó történet volt. És akkor jött a kettő, ami egyszerűen figyelmen kívül hagyta az egyet (két esetben van csak említve is, hogy volt olyan) és indított egy történetet, aminek az egy fényében az ég világon nem volt értelme. és ez a történet is jó, és élvezhető, és tele van klisékkel, de ez még mindig nem baj. De csak ÖNMAGÁBAN van értelme. Nem mint FOLYTATÁS! Hiszen nem tudunk meg semmit abból, hogy kerül Próféta New Yorkba, hol van Nomád és Psycho. A Rosenthal dokiról meg ne is beszéljünk, aki pedig elvileg, feltalálta az idegenek legyőzésére szolgáló fegyvert. Igen, igazad van, egy FPS nem a sztorik játéka. de ha az a bizonyos egy folytatás FPS, legalább azt elvárjuk, hogy a történet értelmesen legyen folytatva, még ha nem is egy nagy durranás. És a Crysis 2 meg a 3 már FOLYTATÁS könyörgöm!!!