A korábbi hírek szerint az évek óta készülő LMNO-t azért kaszálták el, mert szinte egy az egyben ugyanaz volt, mint a nem túl sikeres Saboteur, ám nemrég kiderült, hogy a projekt valójában a Mirror’s Edge-re hasonlított, de nem ezért állították le: a fejlesztők túl sokat akartak, s képtelen ötletekkel álltak elő.

A történet szerint a szótlan FBI-ügynököt, Lincolnt testesítettük volna meg, aki nonverbális kommunikációval ismerkedik meg a gép által irányított, rendkívül tanulékony partnerével, Eve-vel, a szökésben lévő földönkívülivel. Kettejük tűzpárbajokban, közelharcban és platformszekciókban gazdag kalandja azonban csak egy 2-3 (!) órás, többször újrajátszható szólistakampányt tett volna ki, multiplayer mód nélkül, így később ezt ki akarták bővíteni egy Uncharted kaliberű kalandjátékká (The Escape Artist lett az új név), melyben Megan Fox űrlényváltozata is feltűnt volna, ám itt az EA közbelépett és kaszálta a játékot. Kár érte...