Bezárása előtt a 38 Studios elkezdte a munkálatokat a Kingdoms of Amalur licencre alapozó MMORPG-n. A játéknak nem volt hivatalos elnevezése, így mindenki csak Project Copernicusként ismerte, s csak annyit tudtunk biztosan, hogy egy nagyon ambiciózus projekttel állunk szemben.
A stúdió keményen dolgozott a játékon; a fejlesztők éveken át építették a világot, a bezárás előtt nem sokkal pedig már készen is álltak a bemutatóra, melyre többek között egy videóval készültek -- ez a videó egy ismeretlen forrásnak köszönhetően kiszivárgott, így betekintés nyerünk az egyszerűen csak Kingdoms of Amalur névre keresztelt MMOG-be.
A stúdiótól Steve Danuser megerősítette, hogy a videó hiteles, s elmondta, hogy mindez a stúdió bezárása előtt készült, és durva válogatása a játékmenetnek és a hangeffekteknek. A terv az volt, hogy a bejelentéskor mutatják be a végleges változatot egy játékmenet-videóval és talán egy szekció végigjátszásával, de erre már nem volt lehetőségük, pedig a csapat tele volt rengeteg jó ötlettel, az animációkért felelős emberek sokat dolgoztak, s a történeten is finomítottak még egy utolsót a tényleges bezárás előtt.
Danuser továbbá belátta, hogy az embléma hasonlít az Elder Scrolls Online logójára, ám a csapat hamarabb állt elő ezzel az ötlettel, s nem csak egy szép grafikáról van szó, hiszen a játék alaptörténetét szimbolizálja, konkrétan a pusztulás és a feltámadás örök körfolyamatát.
A stúdió keményen dolgozott a játékon; a fejlesztők éveken át építették a világot, a bezárás előtt nem sokkal pedig már készen is álltak a bemutatóra, melyre többek között egy videóval készültek -- ez a videó egy ismeretlen forrásnak köszönhetően kiszivárgott, így betekintés nyerünk az egyszerűen csak Kingdoms of Amalur névre keresztelt MMOG-be.
A stúdiótól Steve Danuser megerősítette, hogy a videó hiteles, s elmondta, hogy mindez a stúdió bezárása előtt készült, és durva válogatása a játékmenetnek és a hangeffekteknek. A terv az volt, hogy a bejelentéskor mutatják be a végleges változatot egy játékmenet-videóval és talán egy szekció végigjátszásával, de erre már nem volt lehetőségük, pedig a csapat tele volt rengeteg jó ötlettel, az animációkért felelős emberek sokat dolgoztak, s a történeten is finomítottak még egy utolsót a tényleges bezárás előtt.
Danuser továbbá belátta, hogy az embléma hasonlít az Elder Scrolls Online logójára, ám a csapat hamarabb állt elő ezzel az ötlettel, s nem csak egy szép grafikáról van szó, hiszen a játék alaptörténetét szimbolizálja, konkrétan a pusztulás és a feltámadás örök körfolyamatát.