Az Activision még 2007-ben kezdett készíteni egy Call of Duty mellékágat, mely a sorozat hagyományaitól eltérően TPS lett volna. A Devil's Brigade alcímű rész munkálatai kilenc hónapig haladtak, de miután a Modern Warfare nem várt sikert aratott, a kiadó elvesztette hitét a második világháborús miliőben. A belsős csapat, mely olyan ex-EA fejlesztőket foglalkoztatott, mint Jason VandenBerghe, Scott Bandy és Trevor Jalowitz, elsőnek egy tizenöt perces demóval rukkolt elő, melyre Schomer így emlékszik vissza:
"A demóban nem volt sok filmes hatást keltő jelenet, de azt hiszem, sok olyat terveztünk. Tisztában voltunk a moziszerű iránnyal, amerre a sorozat haladt. De ez még nem volt része az eredeti demónak, az csak a lövöldözésről szólt."
Bár a bemutató jól sikerült és az Activision emberei elégedettek voltak, a kiadó összeolvadása a Blizzarddal és a Vivendivel keresztbe tett a játéknak. Kyle Brink szerint elsősorban üzleti okokból kifolyólag állították le a munkálatokat.
"Már a tényleges zöld lámpára vártunk, amikor a kiadó bejelentette, hogy összeolvad a Blizzarddal és a Vivendivel. Na és mit csinál minden nagy cég egy összeolvadás után? Hát persze, hogy megnyirbálja a kiadásokat."
Jason VandenBerghe hozzátette, hogy a munka San Franciscóban drága volt, a csapat pedig semmi jelentőset nem készített korábban, így az Activision úgy döntött, hogy kilenc hónap munka után inkább lelövi a projektet.
A bemutató demóból most kikerült pár kép is. A játék egy taktikai TPS lett volna, lassú, átgondolt játékmenettel, csapatirányítós részekkel. Kár érte.
"A demóban nem volt sok filmes hatást keltő jelenet, de azt hiszem, sok olyat terveztünk. Tisztában voltunk a moziszerű iránnyal, amerre a sorozat haladt. De ez még nem volt része az eredeti demónak, az csak a lövöldözésről szólt."
Bár a bemutató jól sikerült és az Activision emberei elégedettek voltak, a kiadó összeolvadása a Blizzarddal és a Vivendivel keresztbe tett a játéknak. Kyle Brink szerint elsősorban üzleti okokból kifolyólag állították le a munkálatokat.
"Már a tényleges zöld lámpára vártunk, amikor a kiadó bejelentette, hogy összeolvad a Blizzarddal és a Vivendivel. Na és mit csinál minden nagy cég egy összeolvadás után? Hát persze, hogy megnyirbálja a kiadásokat."
Jason VandenBerghe hozzátette, hogy a munka San Franciscóban drága volt, a csapat pedig semmi jelentőset nem készített korábban, így az Activision úgy döntött, hogy kilenc hónap munka után inkább lelövi a projektet.
A bemutató demóból most kikerült pár kép is. A játék egy taktikai TPS lett volna, lassú, átgondolt játékmenettel, csapatirányítós részekkel. Kár érte.
"Igen,nagy újítás volt,mivel az összes nagy sorozat (CoD-BF-MoH) a II.vh-s vonalat nyomatta"
BF2: PC: 2005. június 24.
MW: PC: 2007. november 09.
És ha TPS nézetbe helyezték volna, azt jóccakát? Nagyobb újítás lett volna?
Amúgy meg ha ránézel a CoD 2-re és a CoD 4-re, nem csak ennyi újítást lehet felfedezni a kettő között.
Az meg, hogy egy generáción belül egy sorozat stagnál, vagyis kb. semmi fejlődést nem mutat, szinte bármelyik IP-re elmondható (AC, ME, stb).
Drasztikus változtatásokra majd megint az új generáció elején számíthatunk, akkor megint jönni fog egy rakás új cím, amik aztán persze sorozattá fognak válni az azt követő években. De ez már egy másik történet..
ont akkor újítottak be az MW-vel, szóval ez jókora hülyeség.
Na hát az MW aztán rohadt nagy újítás volt. Modern köntösbe helyezték, azt jóccakát.
Olvassá ember
Ez még CoD4 előtt volt,most van tömeggyártás.De hát ha veszik,mint a cukrot...
1."Egy CoD, ami újítást hozott volna? Ugyan, nincs rá szükség" és társai:
Azt mondjátok,lelőtték,mert nem akarnak újítást: pont akkor újítottak be az MW-vel, szóval ez jókora hülyeség.
2.Ha meg kiadták volna, és most az FPS sorozat mellett menne egy TPS CoD sorozat is, az lenne a gond.
Ja és GyuriDani: hagyják. Illene megtanulni végre.
Mondjuk igen,kár érte.De szerintem ha bejelentették volna,akkor meg azért hőbörögnének a játékosok,hogy "eznem fps bammeg esszar"