Chris Avellone most épp egy másik játékkal van elfoglalva, de ha lenne ideje, minden bizonnyal nekiesne a Planescape: Torment szellemi folytatásának. Az 1999-ben megjelent Black Isle-féle szerepjáték valódi legenda, Chris pedig volt olyan jó fej és megosztotta a Kotakuval, hogy mit is látna szívesen a második felvonásban.
Először is, ha tehetné, Avellone elhagyná a D&D rendszert, mert egyszerűen túl kötött az elképzeléseihez (erről már korábban is nyilatkozott). A beszélgetések érettebbek, felnőttesebbek lennének, ennek ellenére a rendszerük hasonló lenne a Planescape-ben látotthoz. A narratíva is maradna és a kampány sem változna sokat, igaz, utóbbi esetben kéne eszközölni pár fejlesztést. A harc taktikus lenne, noha minden bizonnyal valós idejű, a világ pedig nagy, tele kultúrákkal, vallásokkal és NPC-kkel. Nem lenne sok társunk, ellenben őket nagyon részletesen kidolgoznák, illetve a játék megkapná az első részt is átszövő metafizikai kérdéseket, melyekre a játékos viselkedésétől függően kapnánk válaszokat.
A HUD is hasonló lenne, mint a régi játékban, és Chris szerint a mostani kliséket nem lenne jó használni, mert dög unalmasak. A nézőpont és a kamerakezelés maradna a Planescape izometrikus megoldásainál, a fejlődés pedig ugyanolyan része lenne a játék narratívájának, mint bármi más -- Avellone így mélyítené el az RPG-élményt. A tárgyakat el lehetne nevezni, volna történetük, hátterük, hogy kötődhessünk hozzájuk.
És végül a legfontosabb: Chris még a játék fejlesztésének kezdete előtt megírná a sztorit és az összes dialógust, csakhogy ebbe egy kiadó sem egyezne bele, mert a nagy cégek szeretnek kotnyeleskedni.
Kérdés persze, hogy ebből lesz-e valami. Nos, Chris állítja, hogy már dolgozik valamin, ami szintén esélyes, hogy a Kickstarteren köt ki. Ha így lesz, és Avellone-nak bejön a crowd-funding, akkor végül is esélyes, hogy visszanyúl a Planescape-hez. Jó lenne. A képek és az adatlap az első részből valók.
Először is, ha tehetné, Avellone elhagyná a D&D rendszert, mert egyszerűen túl kötött az elképzeléseihez (erről már korábban is nyilatkozott). A beszélgetések érettebbek, felnőttesebbek lennének, ennek ellenére a rendszerük hasonló lenne a Planescape-ben látotthoz. A narratíva is maradna és a kampány sem változna sokat, igaz, utóbbi esetben kéne eszközölni pár fejlesztést. A harc taktikus lenne, noha minden bizonnyal valós idejű, a világ pedig nagy, tele kultúrákkal, vallásokkal és NPC-kkel. Nem lenne sok társunk, ellenben őket nagyon részletesen kidolgoznák, illetve a játék megkapná az első részt is átszövő metafizikai kérdéseket, melyekre a játékos viselkedésétől függően kapnánk válaszokat.
A HUD is hasonló lenne, mint a régi játékban, és Chris szerint a mostani kliséket nem lenne jó használni, mert dög unalmasak. A nézőpont és a kamerakezelés maradna a Planescape izometrikus megoldásainál, a fejlődés pedig ugyanolyan része lenne a játék narratívájának, mint bármi más -- Avellone így mélyítené el az RPG-élményt. A tárgyakat el lehetne nevezni, volna történetük, hátterük, hogy kötődhessünk hozzájuk.
És végül a legfontosabb: Chris még a játék fejlesztésének kezdete előtt megírná a sztorit és az összes dialógust, csakhogy ebbe egy kiadó sem egyezne bele, mert a nagy cégek szeretnek kotnyeleskedni.
Kérdés persze, hogy ebből lesz-e valami. Nos, Chris állítja, hogy már dolgozik valamin, ami szintén esélyes, hogy a Kickstarteren köt ki. Ha így lesz, és Avellone-nak bejön a crowd-funding, akkor végül is esélyes, hogy visszanyúl a Planescape-hez. Jó lenne. A képek és az adatlap az első részből valók.