Emlékeztek még az első, Half-Life 2-vel töltött percekre? Hát, már hogyne emlékeznétek! Egy rövid prológus után leléptünk a vonatról, s miután az őrszem vakujának fényétől újra visszanyertük látásunkat, a szemünk elé tárult City 17 pályaudvara, s annak maga módján gyönyörű világa. A Half-Life 2 felett azonban alaposan eljárt az idő, már ami a grafikát illeti; ma már laposnak és fapadosnak tűnik az egykor nagyon is megkapó helyszín, ami egy alapos nagygenerál után lehetne újra lehengerlő -- szerencsére egy rajongó pont ezt célozza.

A Polycount fórumon Logithx jelezte, hogy újraépíti az Unreal Engine-ben a híres City 17-t. Ehhez az Unreal Engine 4-et használja, s a pálya minden egyes elemét a legapróbb modellektől a textúrákig saját maga készíti el, pusztán a Combine logót és Dr. Breen arcát fogja felhasználni az eredeti játékból.

A munka sajnos lassú és fáradtságos, az eddig elkészült, a képeken látható helyszín ugyanis még az Unreal 3 alatt született meg, ennek egyes elemei pedig nem kompatibilisek az új motorral, másokat meg nem lehet egyszerűen csak áthúzni a másik ablakba. A projekt azonban készül, Logithx ugyanis nagyon lelkes lett, miután sokan felkapták a munkáját. Várjuk mi is a végeredményt!

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!