A PlanetSide 2-t fejlesztő SOE főnöke, John Smedley az EVE egyik legjelentősebb közösségi figurájával, The_Mittanival beszélgetett, és elárulta, hogy cége érkező MMOFPS-éhez nagyon sok ihletet merített az EVE Online-ból.
"Játékos életem legfantasztikusabb pillanatait köszönhetem az EVE-nek. Nagyon szeretem a PvP-t és fontosnak tartom a letisztult szabályokat, így az EVE-t nekem találták ki. A játéknak a PlanetSide 2-re is nagy hatása volt. A Cert Pointok és az offline gyűjtésük konkrétan az EVE-ből származnak, bár a mi pontjaink kicsit flexibilisebbek, és online többet lehet kapni, mint offline. Emellett az erőforrásgyűjtés eleinte a Starcrafton alapult, de abból is EVE lett a végére." -- árulta el John.
Hozzátette továbbá, hogy minden elismerése a CCP-é, és mint online játékosnak, az ő elméjét is formálta az EVE, nélküle nem lenne olyan a Sony Online, amilyen. Sőt, szerinte a PlanetSide 2 alapfelállása is az EVE-re hajaz: adott egy hatalmas világ, amit a játékosok töltenek meg élettel. "Ismerősen hangzik, EVE-esek?"
"Játékos életem legfantasztikusabb pillanatait köszönhetem az EVE-nek. Nagyon szeretem a PvP-t és fontosnak tartom a letisztult szabályokat, így az EVE-t nekem találták ki. A játéknak a PlanetSide 2-re is nagy hatása volt. A Cert Pointok és az offline gyűjtésük konkrétan az EVE-ből származnak, bár a mi pontjaink kicsit flexibilisebbek, és online többet lehet kapni, mint offline. Emellett az erőforrásgyűjtés eleinte a Starcrafton alapult, de abból is EVE lett a végére." -- árulta el John.
Hozzátette továbbá, hogy minden elismerése a CCP-é, és mint online játékosnak, az ő elméjét is formálta az EVE, nélküle nem lenne olyan a Sony Online, amilyen. Sőt, szerinte a PlanetSide 2 alapfelállása is az EVE-re hajaz: adott egy hatalmas világ, amit a játékosok töltenek meg élettel. "Ismerősen hangzik, EVE-esek?"