- Hivatalosan is megjelent Kínában a Switch
- Az első napon nagyjából 50 ezer fogyott belőle
Közel három évvel a globális rajtot követően Kínában is útjára indította a Nintendo a Switch-et, méghozzá a Tencent segítségével, igaz, maga a nyitány a szoftverkínálat tekintetében igencsak szegényes volt, hiszen ahogy arról korábban már beszámoltunk, a first-party címek közül csupán egyetlen játék, a New Super Mario Bros. Deluxe jelent meg - ennek a demóját előre telepítették a gépekre is.
Ezen a héten tehát sor került magára a premierre is, mely a Niko becslései szerint nagyjából 50 ezer vásárlót érdekelt, 2019 végéig pedig ez várhatóan felmegy 100 ezerig.
Nem kiemelkedő számok, meg kell hagyni, pláne nem egy több mint egymilliárdos népességű országban, de vélhetően a Nintendo és a Tencent sem várt sokkal többet egy ennyire késői megjelenéstől.