Egyre csak közelít a BioShock 2 megjelenése, de még mindig van mit megtudunk, például azt, hogy hogyan néz ki az első Big Daddy. Az gondolhatnánk, hogy ugyanúgy, mint az első rész lomha teremtményei, de nagyot tévednénk, hiszen a folytatás főszereplője nem akármilyen Big Daddy. Ő az első kiadás, a prototípus, így a kinézete és a képességei még nem vették fel a végső formájukat. Példának okán cserélhető fegyverekkel van ellátva, jól bánik a plazmidokkal, valamint gyorsabb, mint a későbbi leszármazottai. A GamePro júliusi kiadásának borítóján pedig meg is csodálhatjuk a jóságos szörnyet.
A magazin következő számában egyébként egy testes beszámolót olvashatnak az érdeklődők, melyben szóba kerül a történet, a multiplayer szekció, illetve a játékmenettel kapcsolatos részletek, valamint arra is fény derül, hogy ki lesz a játék főellensége, ugyanis a Big Sister csak egy báb.
A magazin következő számában egyébként egy testes beszámolót olvashatnak az érdeklődők, melyben szóba kerül a történet, a multiplayer szekció, illetve a játékmenettel kapcsolatos részletek, valamint arra is fény derül, hogy ki lesz a játék főellensége, ugyanis a Big Sister csak egy báb.
Kérdés, hogy fel tudnak-e nőni az Irrational Games szintjére.
Érdekes, akkor ezek a Big Daddyk visszafelé fejlődnek: az első példányok még gyorsak, ügyesek, majd később egyre lomhábbak, gyengébbek lesznek?
A valóságban pont fordítva szokott lenni: az első példányok mindig gyengébbek, vagy hibásak, és ahogy fejlesztik őket, úgy ezek a hibák lassan kiküszöbölődnek.
Gondoljunk csak a terminátor fejlődésére!
Fordított evolúció.
Várom már a megjelenést.