A minap értesültünk a R.U.S.E. című stratégiai játékról, ami igyekszik felkavarni az RTS-ek állóvízét azzal, hogy a hadicselekre helyezi a hangsúlyt, mintsem az egységek nyers erejére. A programhoz egy vadonatúj, forradalminak beharangozott grafikusmotort írtak, melynek képességeit természetesen be is mutatták az egyik Monte Casinó-i hadművelet segítségével.
A videókban láthatjuk, amint az Intel Core i7-es processzorokra optimalizált IrisZoom az ígéretekhez híven roppant könnyedén kezeli a különböző magasságú kameraállások közötti gyors váltogatást, miközben egy nagyon szépen kidolgozott tájat jelenít meg, tele hitesen lemodellezett egységekkel.
A videókban láthatjuk, amint az Intel Core i7-es processzorokra optimalizált IrisZoom az ígéretekhez híven roppant könnyedén kezeli a különböző magasságú kameraállások közötti gyors váltogatást, miközben egy nagyon szépen kidolgozott tájat jelenít meg, tele hitesen lemodellezett egységekkel.
"ÉN azt nevezem stratégiának, amikor fenti nézetből irányítasz különböző egységeket (kicsit leegyszerűsítve)... Itt nem ez történik? Mert akkor lehet rossz videót néztem...."
Csak most elkeseredtem, hogy látom a tendenciát,( Endwar, Stormrise, most meg akkor a R.U.S.E. is) hogy PC-re is ez a konzolos irányvonal fogja jellemezni az RTS játékokat.
Ezt mindenféle negatív jelző nélkül írom, hogy konzolos. Nem a géppel meg a játékaival van bajom, csak azt lehet tudni, hogy egy gamepaddal irányított stratégia, az főleg látványről meg akcióról szól. Nem lehet SubCom-hoz, vagy COH-hoz hasonlítani.
Nem azt mondtam, hogy nem lehet ráhúzni az RTS jelzőt, csak azt, hogy ez így gyenge. Számomra nem abba mertül ki a stratégiai játék, hogy felülnézetből 2 paranccsal tologatom az egységeket.
ÉN azt nevezem stratégiának, amikor fenti nézetből irányítasz különböző egységeket (kicsit leegyszerűsítve)... Itt nem ez történik? Mert akkor lehet rossz videót néztem....
Az egész játék a látványra meg a zoomolásra épül. Ezt én nem nevezném stratégiának. A videóból az derült ki, hogy a kijelölés támadás parancson kívül nem sok közünk van a játékhoz és ez RTS-nek akkor harmat gyenge.
Sajnos az RTS játékokat elérte a konzolosítás.
Játékmenetbeli különbség ugyan van, de ilyen szintű zoom-ot már a Supreme Commander-nél is láttunk.
Már néztem rola egy másik trailert és elég komoly.