- Kapcsolódó cikk: A Battlefront, ami sose volt
A Star Wars játékok közül talán a Battlefront sorozat volt az egyik legsikeresebb – a kritikailag elismert 2004-es első játékot szinte azonnal követte egy hasonlóan kemelkedő második rész 2005-ben, viszont utána 10 évig, a DICE által fejlesztett tavalyi Star Wars: Battlefront rebootig semmi más nem készült el néhány középszerű, handheld játékot leszámítva. Pedig volt szó harmadik részről is – 2006-ban hallottunk róla először, 2008 júniusában pedig egy volt LucasArts dolgozó azt nyilatkozta a Kotakunak, hogy még fejlesztés alatt van, majd ezen év októberében kapott a játék egy PEGI besorolást Nintendo DS-re, viszont utána csendben kukázták a játékot.
A programot a Free Radical Design stúdió fejlesztette, és az Activision Blizzard adta volna ki (mint akkoriban minden LucasArts játékot). Amikor törölték, abban megegyeztek a források, hogy a játék már nagyjából készen volt, de a fejlesztő és a LucasArts között elmérgesedett helyzet ellehetetlenítette a munkát. A Free Radical Design egyik alapító tagja, Steve Ellis a LucasArtsot hibáztatta, szerinte nem akartak sok pénzt költeni a játék marketingjére. A másik fél meg természetesen a fejlesztőket okolta, mondván, hogy folytonosan késtek a határidőkkel, és nem gazdálkodtak jól az erőforrásaikkal.
De végül is ez nem számít már, a lényeg az, hogy a játékot törölték, csak most egy FuZaH nevű youtuber jóvoltából láthatjuk, hogy milyen is lett volna a játék eleje (a korábbi gameplay-videókat megtalálhatod a hír alatt a "Kapcsolódó hírek" szekcióban). A videó szaggat, a felbontás és a hangminőség sem túl jó, valamint helyenként hiányoznak a textúrák, de látszik rajta, hogy előrehaladott állapotban lett kukázva. FuZaH a videó leírásában elárulja, hogy ez nem is a legvégső build, ott még stabilabb a játékmenet, ezen kívül a reményeit is kifejezi azzal kapcsolatban, hogy az EA talán egyszer befejezhetné és kiadhatná Battlefront: Legacy címmel, de sajnos eléggé valószínűtlen, hogy megtörténik.