A Ubisoft Shanghai műhelyében készülő játék kisebb-nagyobb változásokon esett át, amióta legutóbb láttuk. Kezdésnek a történet már nem Chicagóban játszódik, hanem a fiktív Haventonban, ahol a névtelen -- korábban Adam Collins névre keresztelt -- főhősünknek primitív szerszámokkal kell túlélnie a kies és szinte teljesen romokban álló városban.
A sajtóközlemény szerint komoly történetet kapunk, amiben fontos szerepet kapnak az emberi érzelmek, a játékmenetet illetően pedig rengeteg platformszekcióra és harcra kell számítani, ám utóbbi helyzetekben nem csak a nyers erő lesz a célravezető, sokszor elegendő csak megfélemlíteni a támadóinkat.
Az aktuális tervek szerint az I Am Alive télen meg fog jelenni, ám csak digitális úton, az XBLA és a PSN rendszerén keresztül, valamint a korábbi ígéretekkel ellentétben mégsem lesz PC-s verzió.
A sajtóközlemény szerint komoly történetet kapunk, amiben fontos szerepet kapnak az emberi érzelmek, a játékmenetet illetően pedig rengeteg platformszekcióra és harcra kell számítani, ám utóbbi helyzetekben nem csak a nyers erő lesz a célravezető, sokszor elegendő csak megfélemlíteni a támadóinkat.
Az aktuális tervek szerint az I Am Alive télen meg fog jelenni, ám csak digitális úton, az XBLA és a PSN rendszerén keresztül, valamint a korábbi ígéretekkel ellentétben mégsem lesz PC-s verzió.
Ha nem arcade játék akkor mi a jó büdös francért kell XBLA-n keresztül értékesíteni?
Sajnos nincsen Live előfizetésem, és lehet hogy ezért ebből ki fogok maradni.
Szerintem rossz ötlet nem kiadni egy ilyen játékot.
Könnyen lehet, hogy egy ígéretes és újító címből, csináltak egy tucatjátékot. Addig felesleges sírni, hogy nem jön PC-re míg ki nem derül milyen játékról is van szó, lehet nem kár érte.
Ezzel végképp elbaxtatok mindent ezzel a játékkal kapcsolatban, amit csak lehetett!
Pár éve még te voltál talán a legjobb kiadó, most meg a legsz*rabb! Csak így tovább, azért van még ennél is lejjebb, hajrá!
Azt azért sajnálom, hogy a helyszínt meg a főszereplőt lecserélték
És mi az, hogy nincs PC?!