Chalres Gaudron, a Darkworks egy vezető játékfejlesztője LinkedIn profiljából az alábbi információk derülnek ki az általa fejlesztett munkákkal kapcsolatban: I Am Alive (PS3/X360, Ubisoft, 2011). A hírre elsőként rálelő Eurogamer megkérdezte a Ubisoftot, a cég viszont óvatosan csak annyit válaszolt, hogy az I Am Alive megjelenésével kapcsolatban a cég üzleti jelentését érdemes figyelembe venni, amely szerint a játék (ahogy arról mi is beszámoltunk korábban) a következő üzleti évben kerül a boltokba, ez pedig 2010 április elsejétől 2011 március 31-ig tart.
A hírrel kapcsolatos egyedüli gikszer, hogy az I Am Alive-on már nem a Darkworks dolgozik, lévén a projekt befejezését átadták a Ubisoft Shanghai-nak.
Mindenesetre kár lenne, ha túl sokáig húznák-halasztanák a játék fejlesztését, mert igencsak ígéretes darabnak ígérkezik. Egy régebbi, hangulatos trailert alant tekinthettek meg.
A hírrel kapcsolatos egyedüli gikszer, hogy az I Am Alive-on már nem a Darkworks dolgozik, lévén a projekt befejezését átadták a Ubisoft Shanghai-nak.
Mindenesetre kár lenne, ha túl sokáig húznák-halasztanák a játék fejlesztését, mert igencsak ígéretes darabnak ígérkezik. Egy régebbi, hangulatos trailert alant tekinthettek meg.
Amúgy sajnálom, hogy eddig húzzák, habár az a fejlesztő váltás is betett neki. Valahogy sejtettem is, hogy idén már nem fog jönni, lévén tényleg nem sok anyagot kaptunk a játékból. Azért jövőre már valóban illene befejezni és megjelentetni.