Az Alan Wake bejelentésekor még úgy volt, hogy a rémálmokkal küszködő író kalandjai Xbox 360 mellett PC-re is elérhetőek lesznek, de ahogy teltek-múltak a hónapok, a fejlesztők valahogy megfeledkeztek a személyi számítógépes verzióról. A fejlesztés vezetője, Markus Maki ugyan próbált nyugtatgatni miket azzal az ígérettel, hogy a jelenleg elsőbbséget élvező Xbox 360-as verzió után rátérnek a PC-s kiadásra, de ez már nem fog bekövetkezni, hiszen a Microsoft megerősítette, hogy nem lesz PC-s átirat.
A hivatalos indok szerint a fejlesztés során a Remedy emberei rájöttek arra, hogy az Alan Wake egy olyan típusú játék, amely akkor tündököl igazán, mikor a nappaliban egy hatalmas tévé előtt játszunk, így tehát az annak idején a PC-k erejét bemutató játék konzolexkluzív lett.
Az Alan Wake egyébként május 25-én fog a boltokba kerülni, és természetesen, ahogy egy ilyen nagy kaliberű játékhoz illik, egy gyűjtői kiadás is elérhető lesz. A 80 dolláros csomagban az alapjáték mellett egy 144 oldalas, a Bright Falls-i eseményeket dokumentáló, Alan Wake által írt könyv, a játék zenéje, a fejlesztők audiokommentárja, a játék első letölthető tartalma, valamint egy Alan Wake ihlette Xbox Live stílus és egy avatar kapott helyet.
A hivatalos indok szerint a fejlesztés során a Remedy emberei rájöttek arra, hogy az Alan Wake egy olyan típusú játék, amely akkor tündököl igazán, mikor a nappaliban egy hatalmas tévé előtt játszunk, így tehát az annak idején a PC-k erejét bemutató játék konzolexkluzív lett.
Az Alan Wake egyébként május 25-én fog a boltokba kerülni, és természetesen, ahogy egy ilyen nagy kaliberű játékhoz illik, egy gyűjtői kiadás is elérhető lesz. A 80 dolláros csomagban az alapjáték mellett egy 144 oldalas, a Bright Falls-i eseményeket dokumentáló, Alan Wake által írt könyv, a játék zenéje, a fejlesztők audiokommentárja, a játék első letölthető tartalma, valamint egy Alan Wake ihlette Xbox Live stílus és egy avatar kapott helyet.
Különben meg egyszerű marketing az egész.A fejlesztő cég tudja hogy egy játék csak konzolon igazán nyereséges.Ezért nem lehetett az Alan Wake és még sok más cím PC exklúzív.Ezért mivel konzolon jön a nagy dohány arra állt rá a Remedy hogy az a projekt az első.Mivel ez egy rendkívül nagy munka ezért a PC-s változat gondolom háttérbre szorult. Azt meg a fejlesztők is tudhatják hogy akinek x-boxa van annak Pc-je is.Így ha belegondolunk hogy milyen mértékű a warez,egyszerűen nem is éri meg egy nagy címet ugyanabban az időben kiadni PC-re,mivel így sokan nem a konzolos verziót vennék meg...(.tovább nem ragozom..).
A másik meg hogy a játékokat is emberek készítik,ekkora munka után nekik is jól eshet a pihenő.
Ez egy k*rva nagy baromság. A PC-t is lehet TV-re kötni. Vagy erről még nem hallottak???
Ezek után már kezdek arra hajlani, hogy veszek egy Boxot...
Raptor22: Azt megkérdezhetem miért írod oda minden konzolos hírhez, hogy úgyse veszel konzolt?
Ez meg az Intelnek meg az AMD-nek nem üzlet. Persze ha pc helyett ők is konzolt építenek..., akkor valóban vége (lesz) a dalnak.
Szerintem a jővőben ne is várjuk el hogy a MIcrosoft valamit is ki fog adni PC-re. Mivel nagy ívben -nak rá hogy hány millióan használjá a Windowsukat és hogy hány ember játszik még PC-n, nem mondom hogy mindenki megvette volna, biztossakan letőltőték volna, de még így is fogyot volna PC-n. Én biztos megvettem volna mivel érdekel.
De akkor se fogom megvenni a r*hadt konzoljukat ha belepusztulnak akkor se.
Igen.
Azt hiszem ez a szöveg indulhat az év legszánalmasabb kifogása címért. Hülyének nézik ezek az embert?