Egy jó ideje biztos információ, hogy idén az előző generációs konzolokra is megjelenik egy Assassin’s Creed játék, s noha számos pletyka érkezett ezzel kapcsolatban, ezeket hivatalból fenntartásokkal kezeltük. Szerencsére nem kell többet szóbeszédekre és fülesekre hallgatva találgatni, a Ubisoft ugyanis hivatalosan is bejelentette a szóban forgó játékot.
A pletykáknak igaza volt, az Xbox 360-ra és PS3-ra (jelen állás szerint nem lesz PC-s átirat) november 11-én megjelenő játék valóban az Assassin's Creed: Rogue címet kapta, s az is részben igaznak bizonyult az is, hogy a főszereplőnk egy bizonyos Shay lesz, az azonban meglepetés, hogy mi a derék emberünk háttere: Shay karrierje elején egy assassin volt, ám egy bizonyos ponton átállt a templomosokhoz, s most egykori bajtársait vadássza.
Prédáinkra az Atlanti-óceán hideg északi részén lesünk majd, de meglátogatjuk az Appalache-hegységet is, továbbá a korábbi játékokhoz képest újraálmodott New York is jó pár misszió helyszíne lesz. Kalandjainkat a 18. században, egészen pontosan a hétéves háború idején élhetjük át, így ezzel kapcsolatos eseményeknek is szemtanúi leszünk, de a sorozat rajongóit biztosan jobban érdekli az, hogy az Assassin's Creed: Rogue lesz a kapocs a Black Flag és az Assassin's Creed 3 között, ezzel alaposan belefonódva a Kenway-történetbe, sőt még a Unityhez is lesz köze az itteni eseményeknek.
A Game Informer nyomán a Ubisoft új játékelemeket ígér, többek között egy olyat, amivel túljárhatunk az assassin célpontjaink eszén, illetve a hajózás is változik a Karib-tenger térségében látottakhoz képest.
Vadnyugat:
Egy halálbadass assassinnal vagy, dobják az amúgy is gagyi harcrendszert és jobban rámennek a lopakodásra(amúgy ez mindegyikre igaz). Jön egy-két kicsit futurisztikus-(ka) steampunkos-(ka) megoldás mondjuk hangtompító meg ilyenek mint ami volt a 2, bh-ban da vincitől. A közelharcot leszorítják menő kivégzésekre, de azokból többszáz legyen fegyverenként viszont ne csak countert kelljen nyomni hanem legalább valami qte-et.
Japán(vagy valami ázsiai):
Sokkal jobban ráfekszenek a közelharcra és nem csak agyatlan gombnyomkodás lesz két leap of faith között hanem egy batman szintű rendszer minimum. Cserébe a pisztolyok puskák mennek de az ellenségnek még mindig van így ha ésszel játszol lopakodsz.
Világháborús, mint a képregényben:
Itt már jól tele vagy pakolva lőszerrel és kütyükkel és gyakorlatilag kémként lopakodva kell hírt szerezned, likvidálnod stb.
1200-as reboot(szerű):
Ugyanaz a feeling mint az egyben csak sokkal jobban és kidolgozottabban tálalva.
Jelen:
Tudom, tudom kutya ugat. De mondjuk egy mellékes címnek kijöhetne amiben a jelenben assassinkodol ezervel.
Hajós-mmos-multis- valamis:
Microtranzakciókkal, hogy kielégítsék a hajós meg a pénzéhes vágyaikat is. Lehetne kicsi hajót, nagy hajót saját flottát, tengeren bázist építeni, random generált kincsek a tenger alatt. Lehetnél assassin vagy templomos vagy független. Az assassin és a templomos egymás ellen van de assassin assassint vagy templomos templomost nem támad. A semleges felet senki se támadja agresszívan de szabad préda mindenkinek. Stb. És így VÉÉÉÉÉGRE nem kéne a játék felét kötelezően hajózással tölteni. Ha hajózni akarok belépek oda ha assassinkodni akkor ide.
Tibeti békés assassinok:
Nem vagy igazi assassin de támogatod őket viszont nem ölsz meg senkit csak ha nagyon muszáj. Inkább leütöd, megkötözöd, elaltatod stb.
Brutál állat assassinok:
Nem egy kicsi parkouros mozgékony szereplővel vagy hanem egy böszme állattal akivel inkább kitöröd a falat mint megmászod, puszta kézzel szeded szét az ellenfeleket stb.
Tönkrement az animus és a valóság meggörbült:
Totál steampunkba vagy fantasyvé megy át a játék de egy-két rész után helyrehozzák.
Jövő ac:
Full high tech az egész, félig cyborg vagy stb.
Az egyiptomi, régebbi római, ősember kori, esőerdős(olyan igazi fákon lógó házak stb.), oculus riftes ac, angliai ac ami végig ott játszódik, északi vagy déli sarki ac, orosz ac, hunok ac, kínai nagy fal ac, stbstb.
Annyi jó ötlet van és ezt mind elcseszik mert pééééééénz. Mint a zombik...
nekem a legjobban a Japános tetszene
Vadnyugat:
Egy halálbadass assassinnal vagy, dobják az amúgy is gagyi harcrendszert és jobban rámennek a lopakodásra(amúgy ez mindegyikre igaz). Jön egy-két kicsit futurisztikus-(ka) steampunkos-(ka) megoldás mondjuk hangtompító meg ilyenek mint ami volt a 2, bh-ban da vincitől. A közelharcot leszorítják menő kivégzésekre, de azokból többszáz legyen fegyverenként viszont ne csak countert kelljen nyomni hanem legalább valami qte-et.
Japán(vagy valami ázsiai):
Sokkal jobban ráfekszenek a közelharcra és nem csak agyatlan gombnyomkodás lesz két leap of faith között hanem egy batman szintű rendszer minimum. Cserébe a pisztolyok puskák mennek de az ellenségnek még mindig van így ha ésszel játszol lopakodsz.
Világháborús, mint a képregényben:
Itt már jól tele vagy pakolva lőszerrel és kütyükkel és gyakorlatilag kémként lopakodva kell hírt szerezned, likvidálnod stb.
1200-as reboot(szerű):
Ugyanaz a feeling mint az egyben csak sokkal jobban és kidolgozottabban tálalva.
Jelen:
Tudom, tudom kutya ugat. De mondjuk egy mellékes címnek kijöhetne amiben a jelenben assassinkodol ezervel.
Hajós-mmos-multis- valamis:
Microtranzakciókkal, hogy kielégítsék a hajós meg a pénzéhes vágyaikat is. Lehetne kicsi hajót, nagy hajót saját flottát, tengeren bázist építeni, random generált kincsek a tenger alatt. Lehetnél assassin vagy templomos vagy független. Az assassin és a templomos egymás ellen van de assassin assassint vagy templomos templomost nem támad. A semleges felet senki se támadja agresszívan de szabad préda mindenkinek. Stb. És így VÉÉÉÉÉGRE nem kéne a játék felét kötelezően hajózással tölteni. Ha hajózni akarok belépek oda ha assassinkodni akkor ide.
Tibeti békés assassinok:
Nem vagy igazi assassin de támogatod őket viszont nem ölsz meg senkit csak ha nagyon muszáj. Inkább leütöd, megkötözöd, elaltatod stb.
Brutál állat assassinok:
Nem egy kicsi parkouros mozgékony szereplővel vagy hanem egy böszme állattal akivel inkább kitöröd a falat mint megmászod, puszta kézzel szeded szét az ellenfeleket stb.
Tönkrement az animus és a valóság meggörbült:
Totál steampunkba vagy fantasyvé megy át a játék de egy-két rész után helyrehozzák.
Jövő ac:
Full high tech az egész, félig cyborg vagy stb.
Az egyiptomi, régebbi római, ősember kori, esőerdős(olyan igazi fákon lógó házak stb.), oculus riftes ac, angliai ac ami végig ott játszódik, északi vagy déli sarki ac, orosz ac, hunok ac, kínai nagy fal ac, stbstb.
Annyi jó ötlet van és ezt mind elcseszik mert pééééééénz. Mint a zombik...
Ez lesz az Assassin's Creed-sorozat legsötétebb epizódja állítólag, Shay a szemünk előtt változik át szépen, lassan assassinból assassin-vadásszá."
Amúgy én örülök a unitynek mert úgy érzem visszakanyarodik a régivonalas AC hez. Talán végre olyan újítások is lesznek, amik nekem is tetszeni fognak. A lebutított és mégis pont ezzel nehézzè váló harc és mozgásrendszerre pl. Nem tudom miért volt szükség.
Ez lesz az Assassin's Creed-sorozat legsötétebb epizódja állítólag, Shay a szemünk előtt változik át szépen, lassan assassinból assassin-vadásszá."
Ac-hez visszatérve: Miért kell már megint hajózni. A 3-ban is felidegesítettem magam rajta a 4-et meg ki se próbáltam, mert szinte semmit nem nyújtott a kalózkodáson kívül. Elhiszem hogy jó, csak engem nem fog meg. Erre itt van ez is....
Amúgy én örülök a unitynek mert úgy érzem visszakanyarodik a régivonalas AC hez. Talán végre olyan újítások is lesznek, amik nekem is tetszeni fognak. A lebutított és mégis pont ezzel nehézzè váló harc és mozgásrendszerre pl. Nem tudom miért volt szükség.
Ez a mesterséges gyorsítás meg fejlesztés nem tudom hova fog vezetni. Minden évben AC, sőt már nem is egy...
Még kint sincsenek a játékok és már unom őket...