- Novemberben érkezik a Hitman 2
- A játékmenetet már eddig is láthattuk több traileren
- A játék designerei most néhány játékmechanikáról rántották le a leplet
Idén novemberben új epizóddal tér vissza a Hitman széria, az IO Interactive pedig folyamatosa friss és érdekes anyagokkal jelentkezik a játékkal kapcsolatban. Nem is olyan rég a kolumbiai pályát leshettük meg egy rövid videón, most pedig egy érdekes játékmechanikát mutattak be nekünk a designerek, szintén ezt az őserdős szintet hozva fel példaként.
Kiderült, hogy mivel a Hitman 2 igen nagy és változatos pályákkal dolgozik, a célpontjaink egy idő után úgy helyezkednek, hogy a közelünkben legyenek, és ne kelljen rájuk várni túl sokáig. A kolumbiai pályán például rögtön három embert is likvidálnunk kell, akik alapjáraton elég nagy útvonalat járnak be, de egy idő után a program elkezdi felénk terelni őket. Ennek akkor lehet jelentősége, ha valami speciális lehetőséget (vagy mission storyt, ahogy újabban hívják őket) szeretnénk kihasználni, hiszen így nem kell megvárnunk, amíg az adott karakter végigjárja az esetenként igencsak hosszú útvonalát.
A designerek persze igyekeztek hozzátenni, hogy a várakozás és a türelem továbbra is fontos szerepet játszik a Hitman 2-ben, ezzel a lépéssel csak azt akarták elkerülni, hogy a lapulásból származó feszültség unalomba fulladjon.