Az inXile Entertainment a sok csúszás ellenére is kivágott három szereplőt a beígért kilenc közül, így hat választható csapattárssal találkozhatunk majd a Torment: Tides of Numenera története során. A helyzet kellemetlenségét fokozza, hogy a karaktereket még a Kickstarteren folytatott gyűjtés során, „stretch goal” formájában ígérték be a támogatóknak.
Eric Schwarz kiadott közleménye szerint a csapattársak számát azért csökkentették az eredeti tervekhez képest, mert a fejlesztés során az elsődleges szempont az volt, hogy a történet és a szereplők kellő mélységgel rendelkezzenek, döntéseinkre reagáljanak, ezt nem tudták volna kivitelezni a három plusz NPC-vel. A kimaradt tartalomért cserébe több beszélgetést, küldtést és történetet élhetünk át, de Schwarz még azt is hozzátette, hogy a támogatóknak minden DLC és kiegészítő ingyenes lesz, vagyis könnyen elképzelhető, hogy a jövőben a kimaradt tartalmakat pótolni fogják.
Ami viszont biztos nem kerül visssza a játékba, az a tárgykészítés, ugyanis a fejlesztők úgy érezték, hogy a funkció egyáltalán nem illik a játék világába. Áldozatul esett még a szoros büdzsének az olasz nyelvre fordítás is, mely egyszerűen nem hozta volna vissza a rá fordított pénzt.
"Áldozatul esett még a szoros büdzsének az olasz nyelvre fordítás is, mely egyszerűen nem hozta volna vissza a rá fordított pénzt."
Először is: 900K-ra volt belőve a gyűjtés, 4.2 M lett belőle. A fordítás pusztán technikai és anyagi kérdés - legalább a pénztárcára mutogatva ne vonjanak már vissza dolgokat, ha már a közösség több mint négyszeresét összedobja annak, amit kitűztek.
a kivágott karakterek viszont megleptek...úgy tűnik várnom kell ennek is a beszerzésével, mint majdnem minden másik modern játéknál, ahol a GOTY vagy Complete kiadás az igazi. bánt, mivel nekem ez a legvártabb játék idén.