A Concord hasonlóan nagy bukta lett, mint a Redfall. Alig két héttel a megjelenés után a Sony elkezdte visszatéríteni a játék árát, és megerősítette, hogy a szerverek a mai napon leállnak – erre a nyerészkedők rá is ugrottak. Bár a Firewalk nyolcéves munkája ment kárba, a fejlesztők azt mondják, továbbra is büszkék a Concord-ra és ez nem is fog megváltozni.

Néhány órával a hivatalos közlemény után (amiben bejelentették, hogy a Sony elkaszálta az egész játékot), a Firewalk számos fejlesztője osztott meg szívhez szóló üzeneteket a Twitteren. Hugh Chew, a PlayStation Visual Arts vezető művésze azt tette közzé, hogy mindig büszke lesz a saját munkájára és a csapatra az elért eredményeik miatt, egy másik fejlesztő pedig kijelentette, hogy a Firewalk tele van kitartó harcosokkal. Szerinte dicséretes, hogy a csapat képes volt kiadni ez ilyen játékot több probléma ellenére, mint például a Covid-19 világjárvány, a különböző felvásárlások, az Unreal Engine 4-ről 5-re való váltás és még sok minden más.