- Jason Schreier szerint az elmúlt héten 100 órát dolgoztak a CD Projekt RED-nél
- A fejlesztők is a hivatalos bejelentéssel egy időben tudták meg, hogy csúszik a játék
Tegnap immáron harmadik alkalommal jött a hideg zuhany a Cyberpunk 2077 kapcsán, amikor is bejelentették, hogy november 19-ről december 10-re került át a premier. Ez sokakat meglepett azok után, hogy nemrég aranylemezre került a játék, de ahogy az a CD Projekt RED közleményében is áll, a megjelenéssel párhuzamosan érkező patch még rengeteg munkaórát igényel – ezt mérték fel rosszul, így végül nem fogják tudni tartani a korábbi időpontot.
Hogy mit jelent az a rengeteg munkaóra? A Bloomberg írója, Jason Schreier a Twitteren arról számolt be, hogy az egyik fejlesztő elmondása szerint 100 órát dolgoztak az előző héten. A túlórázás persze nem újdonság a CD Projekt RED kapcsán, ez azonban most már olyan mértékű, hogy egy másik (volt) ottani dolgozó szerint barátai konkrétan betegnek néznek ki a sok munkától.
Az már csak hab a tortán, hogy Schreier szerint senkit sem értesítettek előre az újabb késésről: a csúszás hírét a hivatalos közleménnyel párhuzamosan jelentették be a belsős levelezésen.
Look, a CDPR dev told me recently that they'd just clocked a 100-hour week. Another (former) dev just told me they saw some of their friends there and they looked "physically ill." So kindly gtfo with the "but but but I work long hours too" responses
— Jason Schreier (@jasonschreier) October 27, 2020
nem azt mondom, hogy minden együttérzés nélkül való vagyok, de AZ a rokkszakma olyan. meg kell jelenni karácsonyra, vagy az új konzolgeneráció startjára, vagy amikor nem jelenik meg jelentős konkurrens.
ha sikerül, plusz többmillió, teljesáras eladott példány, bónusz a fejlesztőknek, s maradhatnak a következőre. ha nem, ki tudja...