Az első hírek ugye arról szóltak, hogy a fizetős rész pár aprósággal nyújt többet: klánalapítás, 24 órás támogatás, nagyobb készlet, több létrehozható karakter, gyorsabb szerverhozzáférés. Sokan felvetették a kérdést, hogy ez megér-e havi tíz (bocsánat: 9,95) dollárt. Úgy tűnik, Roper bácsiék is, hiszen a szakállas marketingarc most jóval zsírosabb dolgokról mesélt egy interjúban.
Meglepő (?) módon rögtön a kiadás napján kapunk majd egy foltot, mely kisebb javításokat tartalmaz, ez lesz a Patch 0, és mindenkinek jár. December elején azonban érkezik a Patch 1, a maga 300 megás nagyságával (a zérófolt 30 mega lesz), és ez már csak az előfizetőknek fog örömet okozni. Lesz benne egy új hub, nem is akármilyen: Stonehenge maga, mely végre felfedi ősi titkát: hatalmas ereje ellenáll a démonok támadásának; a koncepciórajzok csudás látványt nyújtanak: mindenhol felégett föld, pusztulás, a kőoszlopok pedig sértetlenül, büszkén merednek az égnek. Ráadásul ez a hely még sokkal nagyobb jelentőséggel fog bírni: teleportkapuként funkcionál, melyen keresztül a később bekerülő új területeket el lehet majd érni.
Természetesen az új helyszínekhez friss sztoriszálak, küldetések, szörnyek, fegyverek és tárgyak is kapcsolódnak, sőt új osztályok is érkeznek, a maguk friss képességeivel, mágiáival. Roper abban nem volt száz százalékig biztos, hogy a Patch 1-ben kapunk új kasztot, de a következőkben, melyek a tervek szerint háromhavonta érkeznek majd, biztosan. És amint az már korábban elhangzott, a ládánk, azaz cuccaink tárolója egy 6x8-as szekcióval bővül, bónuszként.
Az egyes minikiegészítőkön kívül témacsomagok is tervbe vannak véve, amelyek az MMO-játékosok előtt már ismertek, azaz egy-egy ünnep, mint például a karácsony témakörére hangolt cuccok és körítések lapulnak bennük (limitált ideig elérhető területek, szörnyek, missziók, jutalmak, különféle rendezvények, és az oly népszerű minilények, azaz petek).
Hogy fokozzuk a dolgot: a Hellgate London Underground portál még több jóságot ígér. Például Hardcore módot, melyben minden karakternek csak egy élete lesz, és nincs respawn, feltámadás, akik pedig igazán bátrak, az Elite Hardcore szintet is megpróbálhatják. Benne lesz a pakkban persze a már ígért klánalapítás is, melyet egy Guild Herald (céhcímer) megvásárlásával indíthatunk. Mindenki egy időben csak egy banda tagja lehet, és ha a vezető lelép, átadhatja a kormányt egy céhtársának. Szintén az előzetes tervekhez igazodva kapunk PvP módot is, az egymás elleni harcra speciális arénákban keríthetünk sort, egyedül és csapatban egyaránt, a győztesekre speciális jutalmak várnak. A pontgyűjtők sem maradnak ki: kőkemény feladatokat és hosszú távú megbízásokat vállalhatnak be, melyek értékes pontokat jelentenek (Xboxon ez ugye az Achievement-rendszer része, nem tudom, PC-n ez érvényes-e).
A többjátékos szekció is kap némi extrát, például akciós lehetőséget, ahol a különféle cuccainkat elárverezhetjük, illetve a játékba épített, belső e-mail rendszert is jó hír, hogy ezt nemcsak az előfizetők, de a játék mezítlábas vásárlói is élvezhetik majd, remélhetőleg ez már a Patch 0 része lesz. Érdekesség, hogy eme foltban teljesen megváltozik majd a helyszínek elrendezése is, ugyanis a bétatesztek visszajelzései alapján a fejlesztők átcsoportosították ezeket, hogy jobban elkülönüljenek az egyes fejezetekben. Ugyancsak a kritikák miatt változni fog a fegyverek statisztikájának megjelenítése, és e szerszámzatok összehasonlításának rendszere is, ugyanis most túlságosan leegyszerűsített és kissé faramucinak találtatott a dolog; a jelenlegi power rating helyett a tervek szerint a srácok visszatérnek az akció-RPG-k jól bevált DPS (damage per second) szisztémájához.
Nos tehát, a fentiek alapján ki-ki eldöntheti, hogyan viszonyul ehhez az egészhez. Személyes véleményem az, hogy szólistaként nem éri meg a dolog: ha háromhavonta kapok egy új helyszínt, kasztot, és a többit, az azt jelenti, hogy ezért 30 dollárt csengettem ki, ami "jobb helyeken" egy teljes expanzió ára, és így no comment kategória. Ha a multik megszállottja valaki, érdemesebb átgondolni a dolgot, de itt a nagy kérdés az, nem talál-e hasonló vagy jobb játékélményt kínáló címeket akár ingyen (egészen a Diablo II-től az olyan nem fizetős MMO játékokig, mint a Guild Wars), akár hasonló árkategóriában, az MMOG-szegmensben. Én ezúton tehát fenntartásomat fejezem ki eme üzleti modellel szemben, de a döntés joga a ti kezetekben van...
Meglepő (?) módon rögtön a kiadás napján kapunk majd egy foltot, mely kisebb javításokat tartalmaz, ez lesz a Patch 0, és mindenkinek jár. December elején azonban érkezik a Patch 1, a maga 300 megás nagyságával (a zérófolt 30 mega lesz), és ez már csak az előfizetőknek fog örömet okozni. Lesz benne egy új hub, nem is akármilyen: Stonehenge maga, mely végre felfedi ősi titkát: hatalmas ereje ellenáll a démonok támadásának; a koncepciórajzok csudás látványt nyújtanak: mindenhol felégett föld, pusztulás, a kőoszlopok pedig sértetlenül, büszkén merednek az égnek. Ráadásul ez a hely még sokkal nagyobb jelentőséggel fog bírni: teleportkapuként funkcionál, melyen keresztül a később bekerülő új területeket el lehet majd érni.
Természetesen az új helyszínekhez friss sztoriszálak, küldetések, szörnyek, fegyverek és tárgyak is kapcsolódnak, sőt új osztályok is érkeznek, a maguk friss képességeivel, mágiáival. Roper abban nem volt száz százalékig biztos, hogy a Patch 1-ben kapunk új kasztot, de a következőkben, melyek a tervek szerint háromhavonta érkeznek majd, biztosan. És amint az már korábban elhangzott, a ládánk, azaz cuccaink tárolója egy 6x8-as szekcióval bővül, bónuszként.
Az egyes minikiegészítőkön kívül témacsomagok is tervbe vannak véve, amelyek az MMO-játékosok előtt már ismertek, azaz egy-egy ünnep, mint például a karácsony témakörére hangolt cuccok és körítések lapulnak bennük (limitált ideig elérhető területek, szörnyek, missziók, jutalmak, különféle rendezvények, és az oly népszerű minilények, azaz petek).
Hogy fokozzuk a dolgot: a Hellgate London Underground portál még több jóságot ígér. Például Hardcore módot, melyben minden karakternek csak egy élete lesz, és nincs respawn, feltámadás, akik pedig igazán bátrak, az Elite Hardcore szintet is megpróbálhatják. Benne lesz a pakkban persze a már ígért klánalapítás is, melyet egy Guild Herald (céhcímer) megvásárlásával indíthatunk. Mindenki egy időben csak egy banda tagja lehet, és ha a vezető lelép, átadhatja a kormányt egy céhtársának. Szintén az előzetes tervekhez igazodva kapunk PvP módot is, az egymás elleni harcra speciális arénákban keríthetünk sort, egyedül és csapatban egyaránt, a győztesekre speciális jutalmak várnak. A pontgyűjtők sem maradnak ki: kőkemény feladatokat és hosszú távú megbízásokat vállalhatnak be, melyek értékes pontokat jelentenek (Xboxon ez ugye az Achievement-rendszer része, nem tudom, PC-n ez érvényes-e).
A többjátékos szekció is kap némi extrát, például akciós lehetőséget, ahol a különféle cuccainkat elárverezhetjük, illetve a játékba épített, belső e-mail rendszert is jó hír, hogy ezt nemcsak az előfizetők, de a játék mezítlábas vásárlói is élvezhetik majd, remélhetőleg ez már a Patch 0 része lesz. Érdekesség, hogy eme foltban teljesen megváltozik majd a helyszínek elrendezése is, ugyanis a bétatesztek visszajelzései alapján a fejlesztők átcsoportosították ezeket, hogy jobban elkülönüljenek az egyes fejezetekben. Ugyancsak a kritikák miatt változni fog a fegyverek statisztikájának megjelenítése, és e szerszámzatok összehasonlításának rendszere is, ugyanis most túlságosan leegyszerűsített és kissé faramucinak találtatott a dolog; a jelenlegi power rating helyett a tervek szerint a srácok visszatérnek az akció-RPG-k jól bevált DPS (damage per second) szisztémájához.
Nos tehát, a fentiek alapján ki-ki eldöntheti, hogyan viszonyul ehhez az egészhez. Személyes véleményem az, hogy szólistaként nem éri meg a dolog: ha háromhavonta kapok egy új helyszínt, kasztot, és a többit, az azt jelenti, hogy ezért 30 dollárt csengettem ki, ami "jobb helyeken" egy teljes expanzió ára, és így no comment kategória. Ha a multik megszállottja valaki, érdemesebb átgondolni a dolgot, de itt a nagy kérdés az, nem talál-e hasonló vagy jobb játékélményt kínáló címeket akár ingyen (egészen a Diablo II-től az olyan nem fizetős MMO játékokig, mint a Guild Wars), akár hasonló árkategóriában, az MMOG-szegmensben. Én ezúton tehát fenntartásomat fejezem ki eme üzleti modellel szemben, de a döntés joga a ti kezetekben van...
Diablo 3-at a népnek!
(és sok unique cuccot az assámnak! )
már a Patch 0 is megérkezett, de még csak multival együtt jön le a frissítés, önállóan még nincs...
egyébként szerintem a boritón vagy egy polip van vagy egy szakéllas 4 szarvú kecske vagy inkább egy mutáns kecskefejjel megáldott polip
Remek játéknak igérkezik.Ahoz ,hogy átfogóbb képet kapjunk a Hellgate London-ról elképzelhető ,hogy a kezdeti lépéseinket egy single player struktúra irányába kell vetnünk.Ugyan is az így felfedett játékról ki-ki könnyebben tudja majd eldönteni ,hogy érdemes e igy a single player-ről értesült tapasztalataival egyenest belevágnia az egy sokkalta nagyobb kihívást jelentő Multi Player Mod-ba.
Egyébként csak megsugom nektek magunk és chippek között hogy mindig meg lesz a hangulata egy ilyen konstitúciós játéknak mint ahogy ezzel a H.L abszolult tulajdonságaiban rendelkezik.
A Silent Hill,Resident Evil páros sem volt mindenkinek a kabalája még is a két legjellegzetesebb horror játékká vált a platformokra jellemző invesztitúra(kinevezési) harcban.Abban az időben 1999-és 2002 között keveseknek adatott meg hogy a Capcom valamelyik idegekeinket elpattanásig feszitő ,de élményekben feltörő ,hangulatos game-vel tölsön el egy amúgy is szomorkás csütörtök élyszakát.
Tehát mit is sugalok előző soraimmal? Azt ,hogy most azokra az időkre visszatekintva az itt 2007-ben megszülető játékok a maguk nemében invidualizálják a pc történetében feljegyzett és oly sokat jelentő régebbi játékokat.Így meg kell próbálnunk a vélemény alkotás szabadságára való tekintettel figyelembevenni az objektív és egy közvetlenebb ,szubjektív megfigyelési szempontot is. Ami értelemszerüen olyan sokrétü általunk ahányan hajlandóak vagyunk ezt itt megosztani. Nem baj ha van rosszaló vélemény, ez kéztessen minket arra hogy találjunk rá megfelelően több, és jobb ellenérvet majd azzal szemben.De ennek erősségét illetően a rosszaló vélemények mindúgy a derülátóak rendelkezzenek mértéktartással.
Huuuuuuu...........
Ne értsetek félre ,az imént olvasottak alapján! Csak egy vélemény ,mely sajátom úgy ahogy a tietek is és nem pedig Hamurappi vagy Solon etikai törvénykönyve.
Én előre is jó játékot kívánok mindazoknak ,akik megtalálták elképzeléseiket egy a kreatív Namco Bandai általl publikált szoftwear-hez.
---------------------------------------------NOE<------------------------------------------------
sickluckk: Nem figyeltél.
Hehe, micsoda pozitív gondolkodás
>vagy legalabbis nem eleg jo ahhoz,hogy havidijat fizessenek erte.
Es a ketto kozott azert eleg nagy a kulombseg...
ugyhogy,ha valaki valamit nem olvas el,az te vagy.
Ez tulajdonképpen egy MMOG.Ha jól vettem ki a cikkből,akkor az extra dolgokat csak az előfizetők kapják meg.És ezeket szerintem meg mindenki akarná,de akkor már perkálni kéne,de akkor ez meg egy online RPG...
Szerintem nem lesz ez akkora siker,mint ahogy azt Bill bácsiék eltervezték.Személy szerint nekem a Diablo2 LoD még mindig nyújtja azt az élményt,amit egy ilyen stílusú játéktól elvárok,ezért megmaradok annál.Ráadásul az online mód is ingyenes,és mindenki megkap minden patchet.
Ejj,ejj Billy,miért kellett neked otthagyni a Blizzt?Kár érted.
sickluckk: Ne feltételezd rólam, hogy illegálisan szerzem be, ha kérhetem. Nekem ingyen se kéne . És a minőségi játékról annyit: hallottál már egy bizonyos the Witcher nevű játékról?