• Óriásit lépnek előre a folytatással a fejlesztők
  • Az alapító tag beszélt kicsit a játékról
  • Szerinte ehhez képest az előző csak egy indie címnek fog tűnni

A Ninja Theory alapítója, Tameem Antoniades az NME-nek egy nemrégiben adott interjúban elárulta, hogy mire számíthatunk a 2019-re bejelentett folytatástól. A Hellblade 2 a vallás és a társadalom témáját érinti majd, összekapcsolva a pszichotikus epizódokat a történelmi alakok vallási látomásaival. "A Hellblade 2 eltávolodik attól, hogy ez Senua személyes pokoljárása legyen, és inkább arról szól, hogy egy ilyen ember hogyan tudja megváltoztatni a világot" – mondta Antoniades. "A Hellblade 2-vel nem az a célunk, hogy tökéletesítsük a játékmenetet, hanem hogy egy olyan élményt teremtsünk, amit hihetőbbnek és realistábbnak érzünk. Azt hiszem, a Senua's Saga mellett a Hellblade csupán egy indie játéknak fog tűnni".

A folytatás az Unreal Engine 5-öt használja a "valóság megteremtésének" koncepciójához, a benne szereplő izlandi helyszínekkel, amiket a létező helyekről mintáztak. Mint Antoniades kifejtette, az ötlet itt a teljes realizmus, és "a legjobb módja ennek, ha mindent a valós dolgokra alapozunk". Ezt a célt szem előtt tartva a csapat valódi jelmezeket készített és digitalizált a játék szereplőinek, kiváló minőségű textúrákat készítettek olyan ősi anyagok beszkennelt darabjaiból, mint a bőr, és még harci edzőt is felbéreltek a Hellblade 2 főszereplője, Melina Juergens számára.

gm-41da3856-a3bd-4402-843f-d2940cecc36d-ninja-theory-hellblade-2.jpg